پنل سقفی توکار در اندازه های مختلف+فروش مستقیم

پنل سقفی توکار 20*20 بسیار گسترش یافته است چرا که از همه لحاظ مقرون به صرفه می باشد حال مراکز خرید متعددی در اقصی نقاط کشور مستقر هستند که بهترین و باکیفیت ترین نوع این محصول را در ابعاد مختلف با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران عمده قرار می دهند. اگر شما می خواهید خریدی راحت و ارزان را تجربه کنید بهتر است وارد این سایت شده و پس از مشاهده مدل های مختلف و دریافت لیست قیمت پنل آن را در حجم های درخواستی سفارش دهید.

پنل سقفی توکار 20*20

پنل سقفی توکار 20*20

بیشترین استفاده از پنل سقفی در محیط های اداری رفاهی و آموزشگاهی همچون دانشگاه ها سالن های کنفراس و غیره می باشد اما امروز به دلیل مزیت های مختلفی که چراغ پنل سقفی دارد و هم چنین به دلیل زیبایی کار در محیط های مسکونی نیز از آن استفاده می شود.

پنل سقفی توکار 20*20 به طور کلی از اجزای مختلفی تشکیل شده است. این اجزا نسبت به انواع لامپ های مهتابی هالوژنی و پرمصرف متفاوت اند. از جمله تفاوت اصلی آن عدم استفاده از فلزات سمی چون سرب و جیوه می باشد که می توان از نظر زیست محیطی و سلامت انسان موضوع حائز اهمیتی باشد.جنس بدنه این پنل ها اغلب از پلاستیک مقاوم ساخته می شود که تقریبا درصد شکستن آن به صفر می رسد.

سرپیچ LED برد EED درایور و برد درایور نیز از جزای دیگر تشکیل دهنده پنل های LED می باشند.LED به کار رفته در این پنل ها از قسمت های مهم آن می باشد که دارای انواع مختلف چون smd وdip می باشد. بسته به نوع پنل می توان از هرکدام از آنها در تولید لامپ های LED استفاده نمود. این قطعه نقش کلیدی درافزایش طول عمر پنل سقفی دارد.

پنل سقفی توکار 30*30

پنل سقفی توکار 30*30

همان طور که می دانید پنل سقفی توکار از جمله پرکاربرد ترین وسیله های نور زا می باشد که علاوه بر طول عمر مفید طیف رنگی متنوع مصرف کم انرژی و زیبایی خارق العاده فواید بی شمار دیگری نیز دارد.این پنل ها اغلب در راهرو لابی هتل ها مراکز تحصیلی ورزشگاه ها اتاق های کنفرانس و حتی خانه های مسکونی استفاده می شود.

از این رو با توجه به استقبال ویژه خریداران از این نوع پنل دور شیشه ای در دهه اخیر این مرکز به عنوان مرکز فروش و صادرات و مرکز خرید و تامین کنندگان پنل توکار عمده سعی در ارائه قیمت پنل مناسب با کیفیت حداکثری به سفارش دهندگان محترم در سراسر ایران می باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی وسایل برقی جدیدی به نام پنل سقفی وارد بازار شده اند که دارای لامپ های led هستند و نسبت به لامپ های فلورسنت قدیمی مصرف برق پایین تری دارند در واقع پنل سقفی در انواع مختلف با ابعاد متفاوت در سطح بازار وجود دارد که می توان متناسب با نوع کاربرد و بودجه آن را تهیه نمود حال به ویژگی های بهترین نوع این محصول دقت نمایید.

بهترین نوع پنل سقفی علاوه بر ظاهر شیک و مناسب میزان نوردهی مطلوبی دارد به صورتی که دور آن را قاب آلومینیومی تشکیل داده که گرما را جذب کرده و مانع گرم شدن بیش از حد محیط می شود داخل آن تراشه های کوچک ال ای دی وجود دارد که نور را به طور یکنواخت و منظم در محیط پخش می کند در واقع از ویژگی های دیگر آن می توان مصرف پایین برق عدم اتصال حین قطع برق جنس مقاوم ایجاد طیف رنگی متعدد و قابلیت کنترل و تنظیم آن را نام برد.

ضخامت کم و اشغال فضای اندک می تواند نیز از ویژگی های بسیار خوب این پنل باشد چرا که داخل سقف به خوبی جای‌گذاری می شود و با نور ظریف و نازک خود کل محیط را روشن می کند بهتر است بدانید پنل سقفی از عمر بسیار طولانی برخوردار است و سالیان سال می تواند نورپردازی کند.

پنل سقفی توکار 50*50

پنل سقفی توکار 50*50

انواع پنل توکار از لحاظ رنگ و نوع دارای رنگ‌های مختلفی هستند که معمولا رنگ طبیعی این کالاها در دو رنگ آفتابی و مهتابی بوده و با استفاده از تراشه های بیشتری به نسبت لامپ ‌های معمولی تولید می گردند به همین دلیل هم نور بیشتری تولید نموده و ساطع شدن نوری آنها کاملاً یک اندازه و یکسان است.نوع دیگر از این کالا که قابلیت تغییر رنگ دارند همچنین از طریق سنسورهای قرار گرفته بر روی آنها خاموش و روشن می شود و جزء محصولاتی هستند که در مصرف انرژی صرفه جویی می ‌کنند.

این کالاها از محصولاتی بوده که در شکل های هندسی مختلف مانند دایره مستطیل و مربع تولید می گردند که نوع مربع آنها بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است. میزان نوری که توسط این نمونه به فضا تابیده می ‌شود کاملاً یکسان بوده و نور این پنل‌ها هیچگونه ضرری برای انسان ندارد.

پنل سقفی توکار مشکی

پنل سقفی توکار مشکی

توزیع پنل سقفی توکار توسط توزیع کنندگان محترم به نقاط مختلف ایران و سراسر جهان با دقت بسیار زیادی در حال انجام می باشد و تمام کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و دریای عمان از مشتریان ثابت و دائمی این نمونه لامپ به حساب می‌آیند که در طول سال نمونه های گوناگون در رنگ بندی های مختلف آن را ثبت سفارش کرده و از آن استفاده می‌کنند و کیفیت محصولات ایرانی را بسیار دوست داشته و کاملا این موضوع را از آن دارند که در مقایسه با نمونه‌های دیگر موجود در بازار دنیا این محصولات و کالاهای ایرانی کیفیت بسیار بهتری همراه با قیمت مناسب‌تر را ارائه می‌دهند و بدون هیچ‌گونه مشکل شما مصرف کنندگان محترم می توانید این محصولات را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

اگر به هر دلیلی امکان خرید حضوری لامپ برایتان میسر نبود نگرانی در دل خود راه ندهید و با توجه به اینکه امکان خرید غیر حضوری لامپ ها برای تمام مصرف کنندگان محترم ایجاد شده است با مراجعه به سایت حال حاضر خرید خودتان را به صورت آنلاین انجام داده و لامپ مورد نظر را کاملاً بازدید کرده و مشخصات ظاهری و شرایط آن را مطالعه کنید و خرید بسیار ارزشمند و مناسب و کاملا راحت را داشته باشید و از آنها استفاده کنید و قطعاً از خرید این محصول ایرانی به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد و این کالا شما راضی و خشنود نگه می‌دارد.

کشورهای همسایه ما به دنبال رقابت سالم با نمونه های تولیدی داخلی هستند و به همین جهت اطلاعات بسیار زیادی را درباره تولیدکنندگان محصولات الکتریکی و برقی به دست آورده اند و دوست دارند که همکاری های طولانی مدتی را با شرکت‌های موجود در ایران داشته باشند و به همین جهت بسیاری از صادرکنندگان لامپ های ایرانی قراردادهای همکاری بسیار خوبی را با شرکت‌های موجود دیگر در سراسر دنیا بسته اند و میزان زیادی از محصولات ایران را به نقاط مختلف جهان صادر می کنند و بازار بسیار خوبی را برای محصولات ایران به وجود آورده اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *