در این مطلب درباره ویژگیها و خرید لامپ هالوژن سقفی تو کار در ۴۹ مدل شیک و مدرن با کیفیت تضمینی می پردازیم، لامپهای هالوژن نسبت به لامپهای رشته ای بدون مواد افزودنی هالوژن برق کمتری مصرف می کنند و همچنین دو برابر بیشتر عمر می کنند یکی از بزرگ ترین مزایای لامپهای هالوژن این است که رندر رنگی بسیار خوبی ارائه می‌دهند، یعنی سطوح و اشیاء نورانی در رنگهای طبیعی خود می‌درخشند.

خرید لامپ هالوژن سقفی

یشتر چراغهای سقفی مسئول روشنایی اولیه اتاق هستند نوری که از بالا می آید نیز برای روشن کردن مناطق خاصی در اتاق ایده آل است البته، اگر لامپ هالوژن سقفی قابل تنظیم باشند، این برای روشنایی هدفمند عملی تر است برای خرید لامپ هالوژن باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد.

از آنجایی که بسیاری از چراغهای سقفی هالوژن دارای لامپهای متعدد هستند و لکه ها به صورت جداگانه قابل تنظیم هستند، نور را می توان کاملاً با فضای داخلی مطابقت داد چراغهای سقفی در محل زندگی شما ضروری هستند، نور سقفی نور را به طور یکنواخت از سقف پخش می کند و بنابراین نور اولیه دلپذیر را تضمین می کند.

چراغهای سقفی هالوژن نیز به عنوان نقاط سقفی برای نصب در سقف موجود می باشد، حداقل عمق نصب باید در اینجا رعایت شود یک نقطه میانی بین نورافکنهای تو کار و چراغهای سقفی چند حباب روی سطح، نورافکنهای سقفی چرخشی برای نصب سقف هستند از نظر سبک، چراغهای سقفی هالوژن با طراحی مدرن و کاربردی غالب هستند.

اکثر لامپهای هالوژن دارای پایه پین ​​هستند که به سادگی به پریز وصل می شوند انواع مختلف به عنوان G4، G9 و غیره نامیده می شوند که عدد نشان دهنده فاصله بین دو پین بر حسب میلی متر است، سوکتهای GU دارای یک قفل چرخشی اضافی هستند.

لامپهای هالوژن با فاصله پین ​​کمتر از 9 میلی متر معمولاً نسخه های کم ولتاژ هستند، برای مثال در حمام این امر منطقی است زیرا خطر شوک الکتریکی خطرناک به حداقل می رسد در بیشتر موارد، چراغهای سقفی هالوژن را می توان با لامپهای LED نیز کار کرد که باعث کاهش بیشتر مصرف برق می شود قبل از اینکه به اظهارات کلی در این مورد تکیه کنید، باید هنگام خرید یک لامپ دقت کنید و در صورت شک، مشاوره بگیرید.

طراحی نور سقف مدرن به قدری متنوع است که برای هر سلیقه ای چیزی وجود دارد اتاق نشیمن، دفتر یا اتاق سرگرمی با سایت جستجوی دقیق ما در مدت زمان کوتاهی چراغهای سقفی هالوژن مناسب را پیدا خواهید کرد برای استفاده در فضای باز، ما تعداد زیادی چراغ سقفی IP44 را ارائه می دهیم که به خوبی در برابر رطوبت محافظت می شوند.

لامپ هالوژن

چراغهای سقفی مانند چراغ آویز، نورافکن سقفی، نورافکن فرورفته یا یک نوار LED یا هالوژن نور کافی را در کل اتاق فراهم می کند، برخلاف لامپهای کف یا لامپهای دیواری که معمولاً فقط قسمتهای خاصی از اتاق را روشن می کنند.

به همین دلیل است که چراغ سقفی شامل منابع نور مانند LED یا هالوژن جزء ضروری هر تاسیسات است، بهترین از همه: نورافکنهای کاربردی، چراغهای آویز، تیرها و نورافکنهای سقفی در طیف گسترده ای از رنگها و اشکال موجود هستند بنابراین شما نیز نورگیرهای مناسب با سلیقه خود را پیدا خواهید کرد.

بسیاری از چراغها نسبتاً صاف هستند و با آباژورهای خود مستقیماً زیر سقف آویزان می شوند، به همین دلیل است که می توان آنها را به راحتی به هر سقفی متصل کرد از طرف دیگر چراغهای آویز بزرگتر هستند و از سقف آویزان می شوند.

لامپهای سقفی تقریباً در هر اتاق به عنوان روشنایی اصلی استفاده می شوند، برای انتخاب لامپ مناسب باید موارد زیر را بدانید:

  • نور سقف تمام اتاق را روشن می کند.
  • اتاقهای بزرگ را به چراغهای اضافی روی زمین یا دیوار مجهز کنید.
  • چراغهای سقفی به عنوان نورافکن سقفی، چراغهای آویز یا میله های LED
  • لامپهای سقفی با 1 شعله یا با تعداد زیادی لکه های LED کوچک
  • چراغهای سقفی زیبا و نورافکنهای موجود در سبکهای مختلف
  • چراغهای سقفی برای فضاهای مختلف نشیمن مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام، اتاق غذاخوری و آشپزخانه

یک لامپ سقفی از فروشگاه آنلاین ما با هر مفهوم زنده ای مطابقت دارد و خواص بسیار خوبی دارد.

  1. چراغ سقفی ساخته شده از مواد مرغوب مانند فولاد ضد زنگ، کروم، برنج یا چوب
  2. بهره وری انرژی خوب به لطف منابع نور کم مصرف مانند لامپهای LED
  3. لامپ سقفی اغلب با رشته های متحرک
  4. لامپ تعلیق یا لامپ آویز را می توان در ارتفاعهای متغیر آویزان کرد.
  5. نور سقف اغلب با عملکرد کم نور
  6. لامپ معمولا در محدوده تحویل لامپ سقف گنجانده شده است.

دو مدل مختلف لامپ برای روشنایی بهینه آشپزخانه و ناهارخوری شما با نور سقفی موجود است یک چراغ سقفی با نورافکن LED در بالای سطح کار توصیه می شود، ما به‌ویژه نورافکنهای سقفی با عناصر روشنایی متحرک را توصیه می‌کنیم که دارای 2 یا بیشتر نور هستند و می‌توانید آنها را به صورت جداگانه تنظیم کنید.

نورافکنها نور را دقیقاً روی واحد آشپزخانه شما پرتاب می کنند و شرایط نوری عالی را برای تهیه غذای شما ایجاد می کنند چراغهای سقفی پر زرق و برق بیشتر به زیبایی روی میز ناهار خوری قرار می گیرند در اینجا، برای مثال، یک لامپ آویز شیک یا یک نوار LED چشم نواز است.

چنین نور سقفی هنگام صرف غذا در کنار خانواده نور دلپذیر و دنج را فراهم می کند شما می توانید لامپ سقفی خود را در طرحی انتخاب کنید که با مبلمان اتاق ناهارخوری شما مطابقت داشته باشد و در نتیجه یک تصویر کلی هماهنگ ایجاد کنید.

چراغهای سقفی زیبا در اتاق نشیمن همیشه انتخاب خوبی هستند به عنوان مثال، با یک لوستر، لمسی از تجمل را به محل زندگی خود وارد می کنید مدلهای دیزاینر با کریستالهای شیک ساخته شده از شیشه یا کروم، برجسته درجه یک بالای میز شما هستند یک چشم نواز واقعی نیز یک چراغ سقفی است که شکلی گرد دارد.

لامپهای هالوژن سقفی در انواع مدلهای متنوع و شیک در بازار فروش موجود می باشد و به راحتی مطابق با هر سلیقه و دکوراسیونی ست می شود و زیبایی خانه و دیگر مکانها را دو چندان می کنند، امروزه در بسیاری از خانه ها و دیگر مکانها از لامپهای هالوژن سقفی تو کار در انواع مدلهای مختلف استفاده می شود.

فروشگاه ما در زمینه ارائه انواع مدلهای جدید و متنوع لامپهای هالوژن سقفی تو کار با کیفیت و تضمین شده فعالیت می کند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *