پنل سقفی روکار مربع +قیمت خرید

پنل سقفی روکار یکتاافروز بسیاری در دیجی کالا موجود میباشد و به نظر من در بین تمامی پنل های موجود در دیجی کالا پنل سقفی روکار مربع دیجی کالا جز بهترین ها می باشد زیرا سادگی و خاص بودن را یک جا دارد و یک انتخاب مناسب برای نورپردازی خانه است. پس اگر شما قصد خرید یک پنل سقفی روکار را دارید بهتر است اول دیجی کالا مراجعه کرده و پنل های مربع را مشاهده کنید و اگر پنل ها مورد پسندتان بود خرید کنید.

پنل سقفی روکار دیجی کالا

پنل سقفی روکار دیجی کالا

یکی از پنل های سقفی یکتاافروز بسیار محبوب پنل مربع روکار میباشد این پنل در سایت دیجی کالا موجود است و هر کسی که قصد خریده پنل سقفی روکار را داشته باشد می‌تواند با مراجعه به این سایت به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کند. و ما در این مطلب قرار است کمی به شما اطلاعات در مورد پنل های سختی بدهیم تا بیشتر با این محصول استثنایی آشنا شوید.پنل های سقفی روکار نوع جدیدی از نورپردازی میباشند که به محیط کار یا منزل شما روشنایی را می بخشد فرق این پنل ها با لامپ ها و پنل های معمولی به طور عمده میزان مصرف آنهاست.

همانگونه که می دانید این پنل ها رو کار هستند و در داخل سقف جای گذاری می شوند و بسته به محلی که شما می خواهید این پنل ها را جایگذاری کنید و بسته به موقعیت آن این پنل ها میتوانند یک شکل بسیار زیبا پدید آورند به همین دلیل کسانی که به دنبال خاص بودن هستند می‌توانند از این پنل ها استفاده کنند.شاید با خود بپرسید این پنل ها مختص استفاده در چه مکان هایی هستند باید بگوییم همه جا فرقی ندارد شما این پنل را برای کجا خریداری میکنید زیبایی خیره کننده ای که این پنل ها به مکان می دهند باعث می شود که در همه مکان ها به کار روند.

و این اماکن به شرح زیر می باشند پارکینگ ها استفاده از این پنل ها در پارکینگ ها بسیار دیده می شود زیرا بسیار شکل زیبا و جمع و جوری دارد محل دیگر استفاده از این پنل ها شرکت ها می باشد و دلیل استفاده این پنل ها خاص بودن و شیک بودن آن است.همچنین این پنل ها در آشپزخانه ها و خانه های بسیاری از افراد نیز دیده می‌شوند و شکلی رومانتیک و بسیار دلنواز به خانه می دهد.پس همان گونه که گفتیم دلیل عمده استفاده از این پنل های ال ای دی زیبایی بی نظیر آنها و کم مصرف بودن شان می باشد. که دلیل کمی نیست و به نظر من همین که یک ال ای دی به خانه ما ظرافت ببخشد و هزینه برق مصرفی ما را کم کند بسیار عالی است و انتخابی بی نظیر برای هر فردی می باشد.

پنل سقفی روکار ترب

پنل سقفی روکار ترب

اگر قصد ساخت خانه یا ایجاد تغییرات مهمی را در خانه خود دارید بهتر است از یک تغییر اساسی یعنی تغییر روشنایی خانه را انجام دهید پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک نورپردازی عالی در خانه این می باشد که از پنل های رو کار استفاده کنید.شاید به نظر شما این نوع نورپردازی تاثیر زیادی در زیبایی و روشنایی خانه نمی گذارد اما درست زمانی که از این نوع نور پردازی استفاده کنید می توانید متوجه تغییرات شوید پس توصیه ما به شما این می باشد که پنل ها را در دکوراسیون خانه های خود به کار ببرید.

در رابطه با خرید این پنل ها نیز موضوعی که بیشتر از هر چیزی فکر خریداران را مشغول می کند قیمت می باشد بهتر است بگوئيم درست است که قیمت لامپ های ال ای دی از لامپ های معمولی بیشتر است اما ارزش خرید را دارد و پولی که شما بابت خرید این ال ای دی می پردازید پس از مدتی به شما باز می گردد و این بازگشت پول به این دلیل است که شما پول برق کمتری را پرداخت می کنید.پس اگر قصد خرید این پنل ها را دارید سعی کنید به سایت ترب سر بزنید شما در این سایت می توانید به راحتی قیمت ها را مقایسه کنید و سپس خرید خود را انجام دهید و این نوع خرید برای شما سودمندانه تر می باشد زیرا شما می توانید پنل مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

حال که به انتهای مطلب رسیده ایم می خواهم از شما تشکر کنم که پای به پای من آمدید و با خواندن این مطالب توانستید برای داشتن یک انتخاب مناسب تر فکر کنید امیدوارم که بهترین انتخاب خود را بکنید و یک محصول مناسب و منحصر به فرد را خریداری کنید.

پنل سقفی روکار مربع LED Philips Hue White and Color Ambiance

پنل سقفی روکار مربع LED Philips Hue White and Color Ambiance

پنل سقفی روکار مربع LED Philips Hue White and Color Ambiance یکی از محصولات نورپردازی هوشمند و مدرن است که توسط شرکت Philips به بازار عرضه شده است. این پنل با امکانات منحصر به فرد و قابلیت تغییر رنگ و درجات روشنایی، جلب توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

این پنل سقفی دارای طراحی مربعی با ابعاد استاندارد و جنس بدنه‌ای مقاوم از جنس آلومینیوم یا پلاستیک با کیفیت است. نور منتشر شده توسط این پنل بسیار یکنواخت و نرم بوده و می‌تواند به صورت گسترده در اتاق‌ها یا فضاهای داخلی مختلف استفاده شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته این پنل، قابلیت تغییر رنگ و درجات روشنایی آن است. با استفاده از نرم‌افزار مربوطه یا دستگاه‌های هوشمند، کاربران می‌توانند رنگ نور را به هر تنظیم مورد نظر تغییر دهند. همچنین، این پنل با قابلیت هماهنگی با سیستم‌های هوشمند مختلف از جمله Philips Hue Bridge، Google Assistant و Amazon Alexa نیز هماهنگ شده است.

این پنل از تکنولوژی LED برخوردار است که باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر مفید آن می‌شود. همچنین، امکان ایجاد افکت‌های نوری مختلف نیز در این پنل پیاده‌سازی شده است که برای ایجاد یک فضای روشنایی و جذاب بسیار مناسب است.

با توجه به این ویژگی‌ها، پنل سقفی روکار مربع LED Philips Hue White and Color Ambiance یک گزینه شیک و کارآمد برای نورپردازی هوشمند در اماکن مختلف از جمله خانه‌ها، ادارها و فضاهای تجاری می‌باشد.

پنل سقفی روکار مربع ایکسیوم 24 وات

پنل سقفی روکار مربع یکتاافروز ایکسیوم 24 وات یک راه حل نورپردازی با کیفیت و با توان مناسب برای روشنایی فضاهای مختلف است. این پنل با طراحی مدرن و ابعاد مربعی استاندارد، به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای نورپردازی در اتاق‌ها، فضاهای تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدنه پنل ایکسیوم از جنس مواد با کیفیت ساخته شده است، معمولاً از آلومینیوم یا پلاستیک با مقاومت بالا، که باعث ماندگاری و طول عمر بلند مدت آن می‌شود. با استفاده از تکنولوژی LED، این پنل به کاهش مصرف انرژی و افزایش بازده نوری می‌انجامد. توان 24 وات این پنل، مناسب برای فراهم کردن نور کافی برای اتاق‌های مختلف است.

نصب و راه‌اندازی این پنل بسیار ساده است و می‌تواند به راحتی در سقف‌های مختلف نصب شود. این پنل به صورت مستقیم به برق شهری متصل می‌شود و نیازی به دستگاه‌های تزئینی پیچیده ندارد.

پنل سقفی روکار ایکسیوم 24 وات دارای نور یکنواخت و نرم است که محیطی راحت و دلنشین ایجاد می‌کند. این پنل معمولاً با استانداردهای ایمنی و کیفیت مطابقت دارد و گزینه‌ای مناسب برای استفاده در محیط‌های مختلف از جمله خانه، دفاتر، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها است.

با توجه به ویژگی‌های اقتصادی و عملکردی، پنل سقفی روکار ایکسیوم 24 وات یک گزینه هوشمندانه برای روشنایی محیط‌های داخلی متنوع است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *