نور پردازی های جدید و خیره کننده ای که در محیط های اطراف خود می بینیم از کنار هم قرار دادن تعداد معین لامپ های lED در اشکال مختلف و با توان های متفاوت به وجود آمده اند. در صنعت نور پردازی به این لامپ های کنار هم قرار گرفته، وال واشر گفته می شود. امروزه مراکز توزیع وال واشر گرد این محصول را در رنگ های مختلف و حتی رنگ های هفت رنگی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مرکز توزیع وال واشر گرد

کاربرد انواع وال واشر گرد

کاربرد انواع وال واشر گرد طراحی و نور لامپ های وال واشر جذابیت خاصی دارد، به گونه ای که افراد را ترغیب به تماشا می کند.

این سبک نور پردازی جدید با دارا بودن مزایای فراوان توانسته به سرعت در میان افراد محبوبیت کسب کند. از مزیت های وال واشر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پوشش دهی کامل سطح مورد نظر برای نور پردازی.
  • اجرا و نصب آسان
  • مقاومت بالا در شرایط مختلف
  • امکان تنظیم کردن جهت نور 
  • مصرف کم برق
  • تنوع رنگ
  • کنترل کردن میزان و شدت نور از راه دور

همان طور که گفته شد از وال واشر ها برای زیبا سازی محیط استفاده می شود، اما باید توجه داشت که این محصول دارای انواع مختلفی می باشد؛ که نوع آن را باید بر اساس کارایی انتخاب کرد.

از کاربرد انواع وال واشر گرد می توان به زیبا سازی نمای ساختمان ها، فضا های سبز، مکان های تاریخی، کافی شاپ ها، جشن تولد ها و مراسم عروسی اشاره کرد.

خرید ارزان وال واشر گرد

خرید ارزان وال واشر گرد همواره افرادی وجود دارند که علاوه بر کیفیت، قیمت محصول برایشان قابل اهمیت است. از این رو به دنبال مراکز عرضه ی ارزان می باشند. این افراد عمدتا با برند های مختلفی مواجه می شوند که هر کدام ادعای برتری می کنند. این هیاهوی زیاد در بازار سبب سردرگمی افراد متقاضی می شود.

این سردرگمی مشتریان سبب شد تا واحد های تولید کننده برای حل این مشکل  در سراسر کشور با ایجاد نمایندگی های معتبر، وال واشر ارزان و با کیفیت به مشتریان عرضه کنند.

خرید وال واشر در طرح ها متنوع و جدید با رنگ‌بندی های مختلف از نمایندگی های فوق امکان پذیر می باشد.

از آن جایی که این مراکز عرضه به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستند؛ با ایجاد راه های ارتباطی توانسته اند سایر مشکلاتی را که در هنگام خرید به وجود می آید را حل کنند. 

متقاضیان وال واشر ها می توانند به وسیله ی راه های ارتباطی جواب سوالات خود را بدست بیاورند. همچنین با انتقادات خود درباره این محصول و روش های فروش آن می توانند کمک قابل توجهی به واحد های تولید کننده داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *