خرید اینترنتی لامپ ال ای دی خانگی

خرید اینترنتی لامپ ال ای دی خانگی ارزان قیمت بدون واسطه و عرضه بهترین انواع لامپ ال ای دی پایین تر از لیست قیمت برای مصارف خانگی و صنعتی موجود در بازار ایران در سایت ضحی نور، بصورت فروش آن لاین لامپ led حبابی، اشکی و شمعی و توان بالا و غیره با گارانتی معتبر صورت می پذیرد.

انواع لامپ ال ای دی خانگی

جدیدترین انواع لامپ تولید شده و موجود در بازار ایران

لامپ فیلامنتی

  1. لامپ LED
  2. لامپ SMD
  3. لامپ COB
  4. لامپ FPL
  5. لامپ فیلامنتی
  6. لامپ ادیسونی
  7. لامپ تنگستنی
  8. انواع لامپ هالوژن
  9. لامپ هالوژن پایه سوزنی
  10. لامپ هالوژن با پایه استارتی

خوب است بدانید که جدیدترین لامپ های تولید شده با استفاده از تکنولوژی LED لامپ های SMD_COB می باشند.

انواع لامپ کم مصرف و ال ای دی

انواع لامپ برای مصارف خانگی کدام است؟

لامپ ها هم بسیار متنوع هستند و هم مصارف مختفی دارند.

انواع لامپ خانگی

انواع لامپ خانگی برای کاربرد در منزل 

انواع لامپ حبابی، لامپ مهتابی یا فلورسنت و یا اصطلاح جدید آن لامپ FPL، لامپ زیرکابینتی یا لامپ مخفی، انواع لامپ دیواری، لامپ اشکی و شمعی برای استفاده در لوستر، لامپ چراغ خواب و چراغ مطالعه از انواع پر کاربرد لامپ های خانگی هستند.

خرید اینترنتی لامپ ال ای دی خانگی ارزان قیمت و بدون واسطه

با پیشرفت تکنولوژی بازار فروش آن لاین انواع لامپ و محصولات روشنایی بسیار بدیهی و مقوله ایی کاملا متداول به حساب میاد، اما در این بین انتخاب فروشگاه برای خرید اینترنتی لامپ ال ای دی خانگی که بتواند نیاز شما را به گونه ایی برطرف کند که بتوانید لامپ مورد نظر خود را براحتی در بین تعدد محصولات پیدا کنید، بسیار با اهمیت است.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]سایت فروشگاهی ضحی نور با بهره گیری از مشاورین برجسته و عاملیت فروش انواع لامپ با جدیدترین فناوری روز و در نظر گرفتن درصد تخفیف ویژه جشنواره شما را در خریدی مطمین یاری می کند[/highlight-dash]

لازم به ذکر است که داشتن ضمانت و گارانتی تعویض و تعمیر و همچنین نشان استاندارد حک شده برروی محصول در خرید انواع لامپ و خرید اینترنتی لامپ اهمیت فراوان دارد.

فروش آنلاین بهترین محصولات روشنایی در سایت فروشگاهی ضحی نور انجام می گیرد، برای اطلاع از قیمت روز لامپ ال ای دی و انواع محصولات روشنایی با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *