پنل سقفی 60*60

خرید جدیدترین پنل سقفی ۶۰*۶۰ ال ای دی smd ارزان قیمت، عرضه و تولید پنل سقفی ۶۰ در ۶۰ ال ای دی اس ام دی روکار و توکار بدون واسطه با گارانتی تعویض به همراه درصد تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی ضحی نور انجام می شود.

پنل سقفی 60*60

قیمت جدیدترین پنل سقفی ۶۰*۶۰ موجود در بازار تهران و ایران

اعلام قیمت دو برند مطرح تولید انواع پنل سقفی و چراغ سقفی در ایران

قیمت پنل سقفی ۶۰*۶۰ روکار ۵۰ وات برند پارس شعاع توس ۴۹۶ هزار تومان، قیمت پنل روکار ۶۰*۶۰ سقفی ۶۵ وات برند پارس شعاع توس ۵۳۸ هزار تومان و قیمت پنل سقفی ۶۰ در ۶۰ روکار ۸۵ وات برند پارس شعاع توس ۶۱۵ هزار تومان است.

پنل سقفی 60*60 پارس شعاع توس

قیمت پنل روکار ۶۰ در ۶۰ برند افرا تاب ۵۰ وات ۵۹۹ هزار تومان است که دارای چیپ های بسیار مرغوب اس ام دی هستند و کیفیت نوری بالایی دارند.

شایان ذکر است که پنل های سقفی برند معتبر افراتاب و پارس شعاع توس دارای دو سال گارانتی تعویض می باشد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]فروشگاه اینترنتی ضحی نور، پیشرو در عرضه انواع پنل های سقفی تمامی محصولات را با درصد تخفیف ویژه به فروش میرساند،در این سایت خرید و فروش آنلاین قیمت پخش عمده، پایین تر از لیست ذکر شده انجام می پذیرد.[/highlight-dash]

پنل سقفی (چراغ سقفی ) چیست؟

انواع پنل سقفی

پنل سقفی از دسته محصولات روشنایی هستند که کاربرد آن ها تأمین نور مورد نیاز در فضاهای داخلی است.
در ساخت انواع چراغ سقفی توکار و روکار از تکنولوزی ال ای دی اس ام دی جهت تأمین روشنایی استفاده شده است که باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی در انواع پنل سقفی ال ای دی شده است.
از دیگر مزایای پنل ال ای دی سقفی نوردهی بسیار بالاتر از محصولات مشابه قدیمی تر خود است و این به دلیل وجود چیپ های نورانی در ساخت این پنل ها است.

شایان ذکر است که طول عمر این پنل ها بسیار بالاس و حدود ۳۰ هزار ساعت می باشد و این به معنای کارکرد بسیار بالای این پنل های سقفی ال ای دی اس ام دی است.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]پنل سقفی LED_SMD در وات های مختلف و در سایزهای متنوع تولید شده است که متناسب با میزان فضا و نور مورد نیاز مورد استفاده است[/highlight-red]

مشخصات پنل سقفی ۶۰*۶۰ ال ای دی smd

پنل سقفی ۶۰*۶۰ ال ای دی ( چراغ سقفی ۶۰*۶۰ ) در وات های ۵۰ وات، پنل سقفی ۶۵ وات، پنل سقفی ۸۵ وات در بازار تولید و عرضه می شود، که جدیدترین مدل پنل ای ای دی محسوب می شوند.

پنل سقفی ۶۰ در ۶۰ عمدتا به صورت توکار وجود دارد ولی بعضی برندها اقدام به تولید مدل روکار این پنل را کرده اند

آیا پنل سقفی توکار قابل تبدیل به پنل سقفی ال ای دی روکار است؟

پاسخ شما مثبت است، می توان براحتی و با خرید یک فریم مناسب که در بازار براحتی قابل تهیه است، پنل ال ای دی توکار را تبدیل به پنل ال ای دی روکار کرد و این کار براحتی امکان پذیر است.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *