امروزه به دلیل استقبال بی نظیر و استفاده گسترده از پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات بسیاری از شرکت های تولیدی اقدام لامپ و روشنایی، به ساخت و تولید این محصول شگفت انگیز کرده اند اما انچه یک شرکت تولیدی را منحصر به فرد و خاص میکند کیفیت بالای مواد اولیه در تواید محصول و همچنین زیبایی در ساخت و طراحی پنل میباشد. یکی از برند های بسیار معتبر و جذاب موجود در بازار برند یکتا افروز میباشد که بسیار پر طرفدار و پر فروش میباشد .در ادامه مطالب همراه ما باشید تا با نحوه استفاده و ویژگی های پنل های سقفی بیشتر آشنا شوید.

شرکت تولید پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات

نحوه استفاده از پنل سقفی ۶۰×۶۰

نحوه استفاده از پنل سقفی ۶۰×۶۰ پنل های سقفی در واقع یک ابزار روشنایی مناسب و کاربردی برای منازل مسکونی ، اداری ،تجاری ،بیمارستانها و…میباشد.برای نصب این نوع از پنل ها از روش های متفاوتی استفاده میشود همچون موارد مذکور در زیر :

  1. نصب و استفاده به روش توکار : در این روش در واقع زمانی استفاده میشود که سقف محل مورد نظر پوشش کاذب داشته باشد دراین صورت پنل ۶۰*۶۰ درون تایل های متعلق به سقف کاذب قرار میگیرد.
  2. نصب تو کار : از این روش استفاده زمانی استفاده میشود که امکان نصب پنل به صورت تو کار ممکن نباشد برای این کار بتدا بایستی پنل هاره توسط مهره و پیچ و پلاک به سقف نصب کنند سپس دور پنل از نوار استفاده شود جهت زیبایی بیشتر کار.
  3. نصب و استفاده به صورت آویزان : برای استفاده از این روش می بایست پنل را توسط یک زنجیر یا سیم های مخصوص از سقف آویزان کرد.

تنوع در نصب و استفاده از پنل های ال ای دی در شرایط های مختلف موجب شده که توجه ویژه ای به این پنل ها شود.انواع پنل های ۶۰*۶۰ ۵۰ وات دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی میباشد که موجب افزایش روز افزون علاقه مندی به این محصول میشود مانند:

  • نصب بسیار راحت و آسوده
  • کاهش مصرف برق تا حدود ۸۰ درصد
  • زیبا و جذاب
  • داشتن طول عمری بسیار طولانی
  • تولید نکردن گرما هنگام استفاده از این پنل ها
  • خراب نشدن به علت روشن و خاموش کردن متعدد
  • تولید نور به صورت یکنواخت
  • دارای زاویه ۱۱۰ تابش نور

قیمت روز پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات

قیمت روز پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات امروزه استفاده از روش های نوین و جدید در فروش و بازار یابی محصولات از جمله پنل های سقفی مانند فروش های اینترنتی موجب شده تا خریداران به راحتی در جریان تغیرات به روز قیمت محصولات باشند. مجموعه ما نیز در زمینه تهیه و فروش پنل های سقفی با نازل ترین قیمت روز وبالاترین کیفیت فعالیت میکند شما میتوانید برای خرید پنل از طریق سایت فروش انلاین ما اقدام کرده و پس از ثبت سفارش و طی مراحل خرید محصول خودرا در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت درب منزل خود تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *