قیمت روز پنل ال ای دی سقفی، بسیار بصرفه و ارزان می باشد، پنل ال ای دی سقفی معمولا در ساخت ان از لامپ های کوچک ال ای دی استفاده می شود، این لامپ ها دارای مقاومت و طول عمر بالایی هستند، و همچنین در برابر باقی لامپ ها برق کمتری مصرف می کنند، که این مزیت بسیار عالی می باشد. با توجه به کوچک بودن ان ها انا نور دهی بالایی دارند. در ساخت این لامپ از عناصر مضر مانند، جیوه و سرب استفاده نمی شود. نور دهی این لامپ ها مناسب برای اتاق و سالن ها می باشد.

قیمت روز پنل ال ای دی سقفی

مشخصات انواع پنل ال ای دی

مشخصات انواع پنل ال ای دی قطعا روشنایی جزء اساسی ترین موارد خانه می باشد و بر زیبایی خانه می افزاید با ما باشید تا شما را با چند نمونه پنل ال ای دی اشنا کنیم؛

پنل ال ای دی تو کار؛ این پنل ها معمولا جای مختص به خود دارند، معمولا هنگام ساخت خانه محل خاصی برای این لامپ ها در نظر می گیرند، این پنل ها در سقف کاذب ها و کناف مورد استفاده قرار می گیرند، و در سقف های عادی نمشود از این لامپ ها استفاد کرد.

پنل ال ای دی روی کار؛ این پنل ها برای همه جا قابل استفاده هستند و نیاز به مکان مشخصی ندارند، این پنل ها برای خانه ها و اماکنی که داری سقفی صاف هستند قابل نصب می باشند.

پنل ال ای دی به شکل دایره؛ این پنل ها دایره ای شکل ساخته می شوند و دارای زیبایی منحصر بفردی می باشند، که ان ها را از بین باقی پنل ها متمایز می کند، و معمولا بیشتر از پنل ال ای دی دایره ای استفاده می کنند. این پنل های دایره ای در ابعاد مختلفی موجود می باشند که بنا به سلیقه ی شما می توانید از اندازه که می خواهید استفاده کنید.

پنل ال ای دی مربع؛ این پنل های ال ای دی معمولا بزرگ تر از باقی پنل ها هستند و دارای نور دهی بالایی می باشند، و همچنین پنل ال ای دی اضطراری که دارای باتری ذخیره انرژی هستند که مواقعی که برق نیست می توان از ان ها استفاده کرد.

صادرات انواع پنل ال ای دی سقفی

صادرات انواع پنل ال ای دی سقفی صادرات انواع پنل ال ای دی سقفی رونق فراوانی دارد و همواره بدلیل صرفه جویی در برق و نور دهی بالا مورد استقبال تعداد زیادی از مردم قرار گرفته است. پنل ال ای دی اشکال مختلف و رنگ های زیبایی دارد، که بنا به سلیقه همه افراد موجود می باشد، و‌ به دلیل نور دهی مختلف با همه محیط ها ست می شوند. فروش پنل ال ای دی با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در خدمت شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *