امروزه به کارگیری پنل ها در انواع ساختمان ها بسیار رایج می باشد. نوردهی و طول عمر بالا در کنار مصرف انرژی پایین، این پل ها را به محصولی پرطرفدار تبدیل کرده است. یکی از پنل های درجه یک که با وجود طراحی زیبا قابلیت نصب بر روی سقف های توپر را دارد پنل سقفی مربع روکار است. در همین راستا شرکت تولید پنل سقفی مربع روکار این محصول با کیفیت و استاندارد را با قیمت مناسب در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.

شرکت تولید پنل سقفی مربع روکار

ویژگی بهترین نوع پنل سقفی مربع

ویژگی بهترین نوع پنل سقفی مربع پنل های سقفی مربع یکی از بهترین و شکیل ترین انواع پنل در بازار می باشند که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند از هتل ها و بیمارستان ها گرفته تا مراکز تجاری و منازل مسکونی. این پنل ها نسبت به سایر محصولات روشنایی از میزان انرژی کمتری استفاده می کنند به طوری که نسبت به لامپ های کم مصرف چهار برابر و نسبت به لامپ های رشته ای سی برابر انرژی کمتری مصرف می کنند. یکی از ویژگی های این پنل ها نور ملایم، یکنواخت و وسیع این پنل ها می باشد که سبب می شود این پنل ها باعث خستگی و آسیب دیدگی چشم نشوند. در ضمن جنس بدنه این پنل ها از آلومینیم می باشد به همین دلیل این پنل ها بسیار سبک می باشند.

از دیگر ویژگی های پنل سقفی مربع این است که طول عمر بالایی دارد و با روشن و خاموش کردن های مداوم خراب نمی شود. همچنین در این پنل ها از جیوه استفاده نشده است به همین سبب اشعه های مضر تولید نمی کنند. این پنل ها با دارا بودن تراشه های زیاد نوردهی مناسبی دارند و در طیف رنگی متنوع تولید می شوند. علاوه بر این ضخامت پنل های مربع نازک است و به آسانی نصب می شوند. البته این پنل ها در ابعاد متنوع تولید می شوند و از نظر میزان توان با هم تفاوت دارند.

خرید انواع پنل سقفی مربع روکار

خرید انواع پنل سقفی مربع روکار پنل های سقفی روکار با کمک افراد متخصص و به کارگیری مواد اولیه مرغوب هماهنگ با تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند. این پنل ها با وجود طراحی زیبا و کیفیت عالی از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. البته قیمت این پنل ها به نرخ روز است و با توجه به نوسانات بازار متغیر می باشد. شما عزیزان برای خرید پنل سقفی مربع روکار می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید. فروش پنل به صورت اینترنتی این مزیت را برای شما عزیزان به همراه دارد تا به راحتی و بدون صرف وقت بتوانید این محصول کم مصرف را سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *