انواع محصولات روشنایی افراتاب

معرفی شرکت پخش لامپ ال ای دی که به صورت انبوه در ایران، تهران، اصفهان و قم اقدام به تولید انواع لامپ led و لامپ کم مصرف و انواع لامپ فوق کم مصرف با گارانتی معتبر می کنند را در سایت فروشگاه ضحی نور جمع آوری کرده ایم.که انواع محصولات روشنایی را در وب سایت رسمی خود تولید و عرضه می کنند.

لامپ ال ای ذی سقفی

معرفی چندین شرکت پخش لامپ ال ای دی در ایران

برند افراتاب یکی از شرکت های تولید انواع لامپ led در ایران است. این شرکت مرکز توزیع و فروش گسترده انواع لامپ کم مصرف و فوق کم مصرف و انواع محصولات روشنایی، توسط نماینده های خود اقدام به فروش لامپ led_SMD_COB می نماید.

شرکت پخش لامپ ال ای دی

این شرکت دارای خدمات پس از فروش به شکل گارانتی تعویض و تعمیر است. این شرکت تولید کننده لامپ، برند برتر در صنعت روشنایی کشور می باشد.

برند پارس شعاع توس به عنوان تولید کننده پیشرو در صنایع روشنایی، با تأسیس دو شرکت پارس شعاع توس و پارس شعاع تابا به تولیدگسترده‌ای از لامپ و چراغ‌LED و انواع پنل ال ای دی پرداخته است.

شرکت پخش لامپ ال ای دی

کلیه محصولات تولید شده در این مجموعه دارای گارانتی تعویض و نشان استاندارد حک شده روی بدنه محصول می باشند.

برندهای معتبر زیادی و شرکت پخش لامپ ال ای دی به دلیل توسعه فناوری ال ای دی اس ام دی، فراوانی در این صنعت وجود دارند که برای خرید این محصولات لازم است در این زمینه تحقیقاتی انجام گیرد.

انواع محصولات روشنایی افراتاب

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]فروشگاه اینترنتی و سایت فروش آن لاین ضحی نور پیشرو در عرصه فروش و عاملیت فروش برندهای معتبر تولید کننده، انواع لامپ و صنایع روشنایی با بهره گیری از مشاورین با تجربه شما را در جهت خرید محصول با کیفیت یاری میکند[/highlight-red]

قیمت خرید در شرکت پخش لامپ ال ای دی

خرید آن لاین و اینترنتی از فروشگاه ضحی نور به صورت مستقیم از کارخانه صورت میگیرد و کاملا بدون واسطه و به صورت فروش انبوه از شرکت های توزیع و پخش انواع لامپ led و انواع پنل و چراغ ال ای دی انجام می پذیرد.
به همین دلیل قیمت های عرضه شده برای لامپ های موجود در مجموعه تجاری ضحی نور ارزانترین قیمت موجود در بازار است.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]برای دریافت درصد تخفیفات ویژه انواع لامپ های جدید موجود در بازار ایران با ما تماس بگیرید.[/highlight-dash]
شما میتوانید برای مشاوره وخرید با مشاورین ما در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *