لامپ ال ای دی شمعی

مرکز پخش عمده لامپ led شمعی ، ایا فروشگاهی برای پخش عمده لامپ led شمعی وجود دارد؟ از کجا میتوان به چنین مراکزی دست پیدا کرد؟

لامپ های ال ای دی در مدل های مختلفی تولید می شوند(لامپ اشکی ،لامپ حبابی و غیره) و همین تنوع سبب شده تا گزینه های مناسبی برای جایگزینی لامپ های معمولی و حتی کم مصرف به شمار روند.شما می توانید به براحتی لامپ های کم مصرف ،پر نور و سالم led را در خانه جایگزین لامپ های قدیمی کنید. این لامپ ها با قدرت نوردهی بالا و همچنین مصرف کم انرژی،باعث کاهش هزینه ها می گردند.انواع لامپ ال ای دی با سر پیچ معمولی،شمعی و فیلامینتی تولید میشوند که هر کدام کاربرد ویژه ای دارند .

پخش لامپ led شمعی

کاربرد لامپ  led شمعی

یکی از کاربردهای اصلی لامپ های ال ای دی شمعی به عنوان روشنایی لوسترهاست . کوچک بودن این نوع لامپ led آن را برای قرارگیری در لوستر مناسب کرده است. کاربرد لامپ led شمعی به لوستر محدود نمی شود ، لامپ های سرویس بهداشتی ،اباژورها ،چراغ های مطالعه و چراغ های خواب نیز از موارد استفاده لامپ های ال ای دی اشکی هستند . لامپ های شمعی در دو رنگ آفتابی و مهتابی تولید شده و بسته به نوع کاربرد برای محیط های خانگی ،اداری و صنعتی مناسب است .

ویژگی لامپ ال ای دی شمعی

این لامپ ها می توانند نور با کیفیت و شدت مناسب در فضا منتشر سازنند و در عین حال با داشتن راندمان بالا مصرف انرژی پایین در دسته تجهیزات مقرون به صرفه قرار دارند . یکی از ویژگی های لامپ های شمعی led طول عمر بالای ان است که سبب می شود با یکبار هزینه خرید تا مدت زیادی بتوان از این محصول استفاده کرد . این محصول می تواند به عنوان لامپ لوستر ال ای دی نیز مورد استفاده قرار گیرد و جایگزین لامپ های هالوژن قدیمی شود.همین موارد می توانند بر قیمت لامپ led موثر باشند .

 

لامپ ال ای دی شمعیلامپ ال ای دی شمعی/لوستری

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *