لامپ یک منبع روشنایی مصنوعی است امروزه در بازار لامپ های متفاوتی وجود دارد که هر یک در ابعاد و کاربرد مختلف خودنمایی می کند از جمله:

لامپ های  LED،  لامپ اضطراری هوشمند،  لامپ مهتابی، و یا حبابی و هالوژن. تمام لامپ ها جنبه ی مشترکی دارند. از خصوصیات بارز لامپ ال ای دی نور زیاد و عمر طولانی را می توان اشاره کرد. در ادامه بیشتر به آن می پردازیم. فروش تضمینی لامپ LED زیر کابینتی از طریق سایت ما وجود دارد. شما می توانید به راحتی تهیه کنید.

فروش تضمینی لامپ LED زیر کابینتی

کیفیت انواع لامپ LED زیر کابینتی

کیفیت انواع لامپ LED زیر کابینتی انواع لامپ LED  به عبارت زیر می باشد:

  • لامپ LEDزیر کابینتی: این لامپ برای زیر کابینت آشپزخانه کاربرد دارد نوردهی عالی، عمر زیاد جهت استفاده برای پاک کردن حبوبات و مطالعه کردن کاربرد دارد علاوه بر این لامپ کیفیت خوبی دارد و برای زیبایی کابینت عالی می باشد.
  • لامپ LED بر پایه سوزنی: کیفیت و دوام بالا، فاقد اشعه فرابنفش و مادون قرمز، کم مصرف، طول عمر زیاد،  این لامپ برای جایگزینی لامپ هالوژن کاربرد دارد و همچنین سایز این لامپ بزرگتر از لامپ های پر مصرف دیگر است. برای هود و لوستر نیز کاربرد دارد. 
  • لامپ حبابی LED: ظاهر و شکل این لامپ نسبت به دیگر لامپ هایLED قدیمی تر است دارای نور زیاد و مستقیم است و برای نمایش به کار می رود به طور مثال در بازار میوه، بوتیک لباس و یا طلا فروشی .
  • لامپ فلامینتی: چون شبیه لامپ قدیمی است به این نام شناخه می شود، نسبت به لامپ های دیگر LEDکمتر موجب گرم شدن محیط می شود و در مکان های عمومی کاربرد دارد بسیار کم مصرف جایگاه این لامپ در لوستر است .
  • لامپLED گل: این لامپ به خاطر ظاهری زیبا و شیک بسیار مورد توجه قرار گرفته این لامپ علاه بر زیبایی در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد و نزدیک 85درصد از مصرف انرژی خود را به نور تبدیل می کند و عمر طولانی دارد.
  • لامپLED ریموت دار یا کنترلی این لامپ برای تمام مکان طراحی شده است و برای تزئین فروشگاه و یا  خیابان ها و یا تزئین ویلا طراحی شده از دیگر مزیت های این لامپ کم مصرف، قابلیت کم و زیاد کردن نور، عمر طولانی تر و رنگ های متنوع می باشد.

لامپ LED دارای اشعه فرابنفش می باشد با تحقیقات زیاد دانشمندان به این موضوع رسیدند که اشعه لامپ LEDضرر کمتری نسبت به لامپ های موجود در بازار دارد .

قیمت انواع لامپ LED زیر کابینتی

قیمت انواع لامپ LED زیر کابینتی قیمت انواع لامپ LED زیر کابینتی را می توانید از طریق سایت ما ببینید. این لامپ کیفیت بالایی دارد و زیبایی خاصی به آشپزخانه ی شما می دهد. شما با تهیه این لامپ زیبا درخشش بی نظیری به آشپزخانه ی خود می دهید. قیمت لامپ LED نسبت به دیگر لامپ ها مقرون به صرفه تر می باشد. با خرید اینترنتی می توانید دست دلالان و افراد سودجو را کوتاه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *