مرکز تولید انواع چراغ سقفی توکار cob یکی از شناخته شده ترین مراکزی است که در زمینه تهیه و فروش چراغ سقفی از این نوع مشغول به فعالیت در سطح گسترده ای می باشد. گستردگی این فعالیت ها تا جایی است که این مرکز قادر است به حجم گسترده ای از نیاز متقاضیان، پاسخ مثبت گوید. لازم به ذکر است که گستردگی توزیع این نوع چراغ ها منحصر به بازار داخلی نبوده و بخش اعظم محصولات تولیدی به خارج از کشور ارسال می گردد.

مرکز تولید چراغ سقفی توکار cob

مشخصات انواع چراغ سقفی توکار

مشخصات انواع چراغ سقفی توکار

یکی از دلایل اصلی گرایش بسیاری از افراد به استفاده از چراغ های توکار سقفی cob، ویژگی ها و مشخصه های کیفی منحصر به فردی است که برای این محصول وجود داشته و آن ها را از سایر نمونه های مشابه موجود در بازار متفاوت و متمایز ساخته است.

در ذیل به برخی از مهم ترین و مشهود ترین مشخصات آن ها به اختصار اشاره می شود:

  • نصب و الصاق راحت و آسان: با وجود اینکه این نوع چراغ ها به منظور نصب درون سقف محیط های مختلف صنعتی، اداری و مسکونی در نظر گرفته شده اند به گونه ای طراحی گردیده اند که نصب و کار گذاری آن ها بسیار راحت بوده و زحمت چندانی ندارد.
  • کم مصرف بودن: این محصول همچنین بسیار کم مصرف بودن و می توان در ساعت های طولانی مدت آن ها را روشن گذاشت بدون اینکه نگران افزایش هزینه برق بوده یا فشاری به کنتور برق وارد گردد.
  • توان روشنایی بالا: این گروه از چراغ های سقفی دارای قدرت پخش نور بسیار بالایی بوده و هر یک از آن ها قادر است تا فاصله چندین متر از اطراف خود را به طور کامل روشن نماید بدون اینکه توان نوری آن ها تغییری کرده یا از میزان روشنایی آن ها کاسته شود.

صادرات انواع چراغ سقفی توکار cob

صادرات انواع چراغ سقفی توکار cob

کیفیت بسیار بالایی که انواع چراغ های cob سقفی توکار دارند موجب شده تا متقاضیان بی شماری در اقصی نقاط کشور و حتی در یاسر نقاط دنیا، مایل به خریداری و استفاده از این نوع محصول باشند.

البته لازم به ذکر است که همینن امر موجب افزایش صادرات چراغ های سقفی توکار شده است تا جایی که سالانه حجم گسترده ای از تولیدات این محصول از طریق صادرات از مرز های کشور خارج شده و در دسترس متقاضیان آن ها در کشور های دور و نزدیک قرار می گیرند.

افزایش میزان صادرات این محصول به دنبال سیل عظیمی از مصرف کنندگان خارجی، تولید کنندگان این محصول را به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان چراغ های سقفی از این دست در سطح بین المللی به جهانیان معرفی نموده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *