پنل دور رنگی توکار

شرکت توزیع پنل دور رنگی توکار گرد، پنل ال ای دی ۳ حالته دارای نور دهی مناسب میباشد و همچنین به علت قابلیت انتخاب رنگی که دارد میتوانید نور مورد نظر خود رو در زمان های مختلف تنظیم نمایید. این محصولات با طراحی جدید و کیفیت بالا در مدل توکار، از یک سو قابلیت تأمین روشنایی در حالت عمومی و از سوی دیگر قابلیت روشنایی تزیینی را دارد.

ویژگی های پنل دور رنگی

پنل دور رنگی

این پنل‌ها دارای دو رنگ “آفتابی و مهتابی” در داخل و چهار رنگ “آفتابی، مهتابی، آبی و صورتی” در اطراف آن‌ها می‌باشند که قابلیت انتخاب این دو رنگ در سه حالت امکان‌پذیر می‌باشد. (داخل روشن، بیرون خاموش – بیرون روشن، داخل خاموش – هردو روشن)

•  امکان استفاده از چراغ به صورت تک رنگ و دو رنگ در سه حالت مختلف
•  بازده نوری و ضریب حفظ شارنوری بالا
•  طول عمر بسیار بالا
•  روشن شدن سریع و آنی
•  طراحی جذاب و کاربردی
•  دارای عملکرد بسیار مطلوب در هوای سرد و دماهای پایین
•  داشتن استحکام مکانیکی و آسیب‌پذیری کم
•  مقاوم در برابر قطع و وصل مکرر برق و کلیدزنی در مقایسه با لامپ‌های کم‌مصرف و فلورسنت
•  حساسیت کم نسبت به نوسانات، تغییرات ولتاژ شبکه و دمای محیط به دلیل بهره‌گیری از راه‌انداز الکترونیکی جریان ثابت مبتنی بر IC
•  مجهز به بدنه آلومینیومی گرماگیر (Heat Sink) و برد فلزی (MCPCB) جهت بالابردن ضریب انتقال حرارت در راستای افزایش طول عمر LED Chip

کاربرد :

پنل دور رنگی

این پنل‌ها به دلیل بدنه محکم و مقاوم و طراحی منحصربه‌فرد، برای استفاده در فضاهای بسته و بدون رطوبت مناسب هستند و همچنین مناسب برای روشنایی عمومی منازل مسکونی و محیط‌های اداری و تجاری، هتل‌ها، رستوران‌ها، سالن سینما، فروشگاه‌ها، موزه‌ و گالری، بیمارستان‌ها می باشند.

توزیع پنل دور رنگی توکار گرد

پنل دور رنگی

نسل سوم پنل‌های LED، پنل‌های سه‌حالته دو رنگ با قابلیت تغییر رنگ از طریق روشن و خاموش کردن کلید می‌باشد.در این پنل از تکنولوژی تراشه‌های SMD استفاده شده است که طول عمر طولانی‌تری نسبت به لامپ‌های هالوژنی دارند.استفاده از پنل‌ها منجر به کاهش مصرف انرژی و کاهش مبلغ صورتحساب پرداختی خواهد شد.این پنل های دور رنگی با کیفیت بالا تولید و در بازار سراسر کشور توزیع می گردد.

فروشگاه های غیر حضوری در خصوص توزیع این محصول با قیمتی که متناسب با کمیت و کیفیت آن است می تواند به خوبی مرتفع کننده نیاز شما مشتریان باشد.در صورت تمایل به خرید می توانید با برقراری ارتباط با واحد فروش سفارش خود را ثبت نمایید. در اسرع وقت و با صرف حداقل هزینه ها به آدرس شما ارسال خواهد شد.کیفیت محصول و مشتری مداری هدف اصلی مجموعه ضحی نور می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *