از گذشته انسان همواره به‌دنبال گرما و نور بوده.اولین راه حل انسانهای نخستین برای ایجاد نور روشن کردن آتش بود بعدها چراغ‌های پی سوز به عرصه زندگی وارد شدند . شمع و چراغ‌ نفتی از دیگر اختراعات بشر برای روشنایی می‌باشد.اما با اختراع برق توسط ادیسون یک گام بزرگ در پیشرفت علم انسان بوجود امد. نور لامپ ها بسیار زیاد تر بود. لامپ‌ها نیز به مرور زمان پیشرفت کردند. جدیدترین نمونه آن پنل ال ای دی قابل تنظیم است که در زیر به آن می پردازیم:

مرکز انواع پنل ال ای دی قابل تنظیم

موارد مصرف پنل ال ای دی قابل تنظیم

موارد مصرف پنل ال ای دی قابل تنظیم

پنل های ال ای دی قابل تنظیم در شرکت ها، ادارات، فروشگاه ها و ساختمان های بزرگ و در چند سال اخیر در منازل برای زیبایی استفاده می شود. با توجه به اینکه امروزه در منازل سقف معمولی خیلی کم وجود دارد و معمولا کنفی و سقف کاذب دارند از پنل های ال ای دی استفاده میکنند.

تولید پنل ها دارای سه قسمت است چیپ های ال‌ای‌دی ،دی فیوز و صفحه‌ی هدایت‌کننده نور می‌باشند. این لامپ ها دارای ایمنی هستند و بسیار کم‌مصرف هستند خیلی زود روشن می‌شوند و به‌خاطر جذابیت بالایی که دارند در دکوراسیون های خانگی مورد توجه معماران و پیمانکاران قرار گرفته.

انواع پنل ها از لحاظ ظاهر به دو صورت می‌توان تقسیم کرد: پنل ال‌ای‌دی توکار پنل های توکار برای قسمت‌هایی از ساختمان استفاده می‌شود که سقف کاذب و کلاف‌بندی شده دارد ولی برای سقف‌های معمولی از این پنل ها استفاده نمی‌شود زیرا توپر هستند.

پنل ال ای دی روکار : برای سقف‌های معمولی قدیمی استفاده می‌شود و به‌راحتی قابل‌تشخیص هستند.که انتخاب این نوع پنل بستگی به نوع معماری منزل دارد.

اما از لحاظ رنگ هم به دو دسته طیف نوری مهتابی و طیف نوری آفتابی تقسیم می‌شود برای کسانی که می‌خواهند اولین‌بار از پنل ال‌ای‌دی استفاده کنند بهتر است از ترکیب هر دو طیف استفاده نمایند.

بدنهاین پنل ها آلومینیوم می‌باشد بسیار سبک می‌باشد دارای تنوع در سایزبندی دارای تنوع در سایزبندی می‌باشد و بر حسب اندازه و شکل و میزان استفاده از تراشه های ال ای دی قیمت آن نیز متغیر است .

تولید پنل ال ای دی قابل تنظیم ارزان

تولید پنل ال ای دی قابل تنظیم ارزان

تولیدکنندگان پنل های ال ای دی قابل تنظیم معمولاً نمایندگی‌هایی در تمامی شهرها دارن تا مصرف‌کننده به‌راحتی به محصول مورد نظر دسترسی داشته باشند. روش خرید این پنل ها بدین‌صورت هست یا به بازار رفته و آن‌ها را از مغازه‌ها تهیه کرد که در این صورت به‌علت وجود واسطه و دلالان قیمت آن نیز پایه بالا خواهد بود.

یا به نمایندگی‌های شرکت مربوطه رفته و آن را مستقیماً از نمایندگی تهیه کرد که این برای عمده‌فروشان نیز بسیار مفید می‌باشد چون نمایندگی‌ها مستقیماً به کارخانه متصل می‌باشد؛ واسطه و دلال را حذف می‌کند.

اگر در شهر مربوطه نمایندگی وجود نداشته باشد از طریق وب‌سایت مربوطه سفارش بدهند. از این طریق خریدار می‌تواند قیمت‌ها اندازه‌ها رنگ و وزن آن را مقایسه کرده و هر آنچه که برای او لازم می‌باشد را بخرد معمولاً در خرید اینترنتی گارانتی محصول نیز هست. فقط قبل از خرید مطمئن باشیم که سایت و برندی که از آن‌ها خرید می‌کنیم کاملاً معتبر باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *