پنل ال ای دی توکار مناسب برای استفاده در تمامی سازمان ها، اداره ها، بیمارستان ها و مراکز آموزشی و درمانی، مراکز تجاری بزرگ، پارکینگ های شبانه روزی، کارخانه ها، تولیدی ها، کارگاه ها و هر جایی که فکرش را می کنید نیاز به روشنایی بیشتر دارد، است. چندین سال است که نسل جدید روشنایی ها یعنی انواع پنل های روکار و توکار جایگزین لامپ های کم مصرف و پرمصرف و مهتابی ها شده اند و علاوه بر روشنایی بی نظیری که دارند نظم خاصی به محیط اطراف خود می بخشند.

تامین عمده پنل ال ای دی توکار

مشخصات انواع پنل ال ای دی توکار

مشخصات انواع پنل ال ای دی توکار پنل های ال ای دی به عنوان تحولی عظیم در صنایع روشنایی توانسته اند خیلی زود به اوج محبوبیت برسند و جایگزین تمامی لامپ‌ها شوند. یکی از ویژگی های مثبت این پنل ها که آن ها را از سایر لامپ ها متمایز می‌کند این است که در ابعاد بزرگ قابل تولید هستند. اگرچه سایز های بزرگی دارند اما به طور شکفت انگیزی مصرف برق کمی دارند. نور را به صورت یکدست ساطع می کنند و روشنایی آن ها آرام بخش و دلنشين است. نصب و جابه جایی این پنل ها بسیار آسان است و مشکلاتی که سیار لامپ ها داشتند را ندارند و بدین صورت در هزینه های برق مصرفی و خرید انواع لامپ های دیگر که طول عمر کوتاهی دارند، صرفه جویی خواهید کرد.

پنل های توکار بر خلاف سایر لامپ ها که از سیم آویزان هستند و یا باید در انواع لوستر ها مخفی شوند تا زیبایی محیط را بر هم نزنند، کاملا درون سقف ها جای می‌گیرند که باعث بخشیدن نظم خاصی به محیط می گردند. طوری یکدست در سقف های کاذب قرار می گیرند که گویی این سقف است که از خود روشنایی دارد. با اینکه در بسیاری از موارد به صورت شبانه روزی روشن هستند به دلیل استفاده از نورهای فلوئورسنت و آلومینیوم در ساختشان، حرارتی از خود ندارند و حدود 6 برابر لامپ های معمولی عمر می کنند. این لامپ ها به ندرت خراب می شوند و در صورت بروز مشکل قابل تعمیر هستند.

خرید انواع پنل ال ای دی توکار

خرید انواع پنل ال ای دی توکار فرواه آنلاین ضحی نور با داشتن سال ها تجربه در زمینه ی تولیدات روشنایی ،اکنون با فروش پنل های متفاوت در دو رنگ اصلی سفید و زرد و در طرح ها و سایز های متنوع توانسته است گام مهمی در کاهش مصرف انرژی بردارد. این مجموعه با خرید و فروش پنل های ال ای دی به عنوان محیط زیست، با قیمت هایی مناسب و کیفیتی فوق العاده سعی در جلب رضایت شما عزیزان دارد و به فروش عمده ب این کالا با تخفیفات ویژه در خدمت شما عزیزان است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *