در مرکز فروش انواع پنل ال ای دی سقفی خواهیم دید که طیف های متنوعی از این محصول در طرح و مدل های شکیلی ارائه می شود که نیاز تمام سلایق پوشش داده می شود، همچنین کیفیت های بالای آن نیز سبب شده تا مشتری بتواند با اطمینان خرید کند و همین سبب تمایز این مرکز شده که مشتریان زیادی را به این سمت سوق داده است.

مرکز انواع پنل ال ای دی سقفی

مشخصات انواع پنل ال ای دی سقفی

مشخصات انواع پنل ال ای دی سقفی انواع پنل های ال ای دی از تکنولوژی متفاوت و طراحی مدرنی بهره گرفته که جایگزین فلورسنت ها می باشد و به دلیل کیفیت نور کارآمد، انعطاف پذیری در طراحی، طول عمر بالا، استفاده طولانی مدت، سازگاری با نرم افزارها، طیف های رنگی متنوع و …. دارای مصارف گسترده ای می باشند.

پنل باکیفیت آلومینیومی در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم بوده و تشکیل شده از سه لایه می باشد که جهت جلوگیری از هدر رفتن نور قابی استاندارد تشکیل شده است. لایه داخلی آنها چیپ، دیفیوزر و صفحه هدایت کننده نور است که دیفیوزر نور را به طور یکنواخت و مساوی ساطع می کند.

در پشت صفحه هدایت کننده نور نیز صفحه منعکس کننده نور وجود دارد و بخش دیگر این پنل نیز صفحه انتهایی است که دید کلی چراغ را ایجاد می کند، همچنین این محصول مجهز به هیت سینک است که تضمین کننده ایمنی آن بوده است و کیفیت نور را نیز ماده ای نوری ایجاد می کند که با کار کردن دیفیوزر و صفحه هدایت کننده نیز نور تولید می شود.

خرید ارزان پنل ال ای دی سقفی

خرید ارزان پنل ال ای دی سقفی جهت خرید پنل ال ای دی سقفی باید به کیفیت و جنس محصول توجه شود و نمونه ای تهیه شود که دارای اتصالات و بدنه ای مقاوم باشد، همچنین باید آن را بر اساس متراژ سقف و فضای مورد نظر خریداری نمود که انتخاب شکل و ظاهر پنل نیز بسته به سلیقه فرد می باشد.

در تولید پنل ال ای دی از تراشه بیشتری استفاده شده و همین باعث انتشار نور بیشتری توسط آن شده است که بسته به میزان نور ساطع شده، کیفیت و سایز دارای مدل های مختلفی است، لذا در اشکال مربع، مستطیل و دایره تولید می شود و دارای جنس های پلاستیکی، فلزی می باشد و نمونه های آلومینیومی آن کیفیت بهتری دارد.

پنل ال ای دی با استفاده از تکنولوژی که در آن بکار رفته نور را بدون لرزش، آنی و بدون اشعه تولید می کند و این نور دارای طول عمر بالایی می باشد، این پنل ها دوستدار محیط زیست هستند که از تکنولوژی سبز تولید شده اند و کاربردهای زیادی در ساختمان های دولتی، عمومی، خصوصی مانند: بیمارستان ها، مدارس، دانشگاه ها، مراکز اداری و … دارند‌.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *