سفارش ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین مهتابی به صورت عمده پذیرفته می شود و مشتری می تواند آن را بدون واسطه در کیفیت های بالا و قیمت های مناسبی تهیه کند و با کاهش هزینه های اولیه سود خوبی را نصیب خود نماید، لذا به دلیل قیمت های ایده آلی که در این بخش وجود دارد خریداران زیادی با اطمینان به این سمت سوق پیدا کرده اند.

سفارش عمده ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین مهتابی

بررسی کیفی انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین

بررسی کیفی انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین از محصولاتی است که برای تزئینات و به عنوان نور مخفی در ساختمان ها بکار می رود و دارای رنگ های متنوع آبی، انبه ای، بنفش، آفتابی، مهتابی و … می باشد، جنس های آنها نیز مختلف است که نوع تمام مس آن نیز بسیار باکیفیت بوده است که تراکم های آن نیز بسته به مدل متفاوت می باشد.

این ریسه شلنگی دارای مصرف انرژی کمتری بوده و بازدهی بالایی دارد و گرما را نیز از خود تولید نمی کند که قابلیت برش در هر یک متر را دارد، ریسه ها دارای انعطاف پذیری بالا با زاویه تابش نور در ۱۲۰ درجه است که به ترانس نیازی نخواهد داشت و توسط سوکت نیز به برق شهری متصل می شود.

این ریسه شلنگی در محیط های داخلی و خارجی استفاده می شود که از اجرای آسانی برخوردار می باشد و نسبت به کارایی نیز قیمت های باصرفه ای دارد، همچنین طول عمر بالایی داشته که در مصرف برق نیز از صرفه جویی بالایی برخوردار می باشد و جهت نورپردازی و نور مخفی در پل ها، زیر کابینت، آلمان های زیبا سازی، سقف، دیوار، فروشگاه، هتل، رستوران و …. استفاده می شود.

خرید ارزان ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین مهتابی

خرید ارزان ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین مهتابی جهت خرید ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین مهتابی و در قیمت های مناسب بهتر است به صورت عمده و بدون واسطه تهیه شود که با تنوعی که در رنگ بندی های آن وجود دارد حق انتخاب مشتری بالا می باشد، لذا خریدار می تواند بر اساس سلیقه خود و دکوراسیون فضای مورد نظر مدل دلخواه را انتخاب کند.

در تولید ریسه شلنگی از چیپ های باکیفیت و پرقدرت استفاده شده که به دلیل مقاومت بالای که این محصول دارد در محیط های سردسیر و گرمسیر براحتی مورد استفاده قرار می گیرد، نمونه های باکیفیت این محصول از قطعات درجه یک و مرغوب تولید شده که نور را بدون اشعه انتشار می دهد.

ریسه شکنگی بسیار شفاف و زیبا است که در دماها و فضاهای متفاوت با آب و هوای مختلف دچار تغییر رنگ نمی شود و نمونه های باکیفیت دارای بدنه ای با دو روکش است که فرد را از برق گرفتگی محافظت نموده و خاصیت ضد آب دارد لذا بسیار مقاوم و با دوام می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *