پنل های جدید دارای تکنولوژی متفاوتی نسبت به سایر پنل ها می باشند. طراحی مدرن این پنل ها باعث استقبال گسترده از این محصول شده است.از ویژه گی های پنل ال ای دی سقفی، طول عمر بالا و کیفیت مناسب ان است، طراحی زیبا و نصب توکار آن، باعث می شود محیط بهتر و بزرگتر بنظر برسد.

مرکز انواع پنل ال ای دی سقفی ارزان

بررسی انواع پنل ال ای دی

بررسی انواع پنل ال ای دی تکنولوژی استفاده شده در روشنایی پنل های ال ای دی باعث شده است تا این پنل ها بدون لرزش و بدون وقفه روشن شوند و هیچگونه تابش اشعه فرابنفشی نخواهد داشت.بنابراین هیچ گونه ضرری برای بدن انسان یا محیط ندارند.

روشنایی پنل های ال ای دی نسبت به سایر وسایل روشنایی بخش از مقدار انرژی بسیار کمتری بهره می برد.در حالکیه نسبت به آنها طول عمر بیشتر و باکیفیت تری دارد.از ویژگی های بسیار خوب و مفید پنل های ال ای دی، سازگاری با محیط زیست است.

این محصول نه تنها هیچگونه اشعه ای از خود ساطع نمی کند، بلکه در فرایند تولید ان نیز آلودگی ایجاد نمی شود.تولید پنل، با توجه به نیاز مصرف کنندگان، متنوع می باشد و انواع مختلفی دارد از جمله به، پنل مستطیلی، پنل دایره ای، پنل سه حالته و… می توان اشاره کرد.

پنل های سقفی در مکانهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و با توجه به طول عمر، کیفیت بالا و روشنایی مناسب در بیشتر امکان تجاری، صنعتی و مسکونی قابل استفاده می باشد.پنل های سه حالته از جدیدترین انواع پنل ها می باشند.

این پنل ها با زدن هر بار کلید برق، حالت نور دهی و رنگ نور انها تغییر می کند و محیطی زیبا را فراهم می آورد.فروش پنل، بویژه پنل های ال ای دی که بعلت جنس مناسب، نور دهی عالی و قیمت مناسب، مورد توجه مشتریان قرار دارد، بصورت عمده و کلی در فروشگاه های مجاز قابل دسترس می باشد.

با توجه به عمر زیاد و مصرف بسیار کم برق، پنل های سقفی، باعث کاهش هزینه ها در خرید وسایل روشنایی جهت استفاده در ساختمان و کاهش هزینه های مصرفی برق میگردد.

قیمت تولیدی پنل ال ای دی سقفی

قیمت تولیدی پنل ال ای دی سقفی تولید با کیفیت، استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت، نور دهی عالی و رعایت تمام استاندارها بین المللی در ساخت پنل، از عوامل موفقیت این محصول می باشد.این ویژگی ها باعث شده است پنل ها ضمن تامین نیاز بازار داخل، با صادرات به کشورهای دیگر بخصوص منطقه خاورمیانه، از درامد سرشار این بازار پرسود بی نصیب نماند.

با توجه به قیمت مناسب تولیدی پنل هاای روشنایی ، خرید از مراکز فروش مجاز و عمده با قیمت مناسب، می تواند در کاهش چشمگیر هزینه های روشنایی ساختمان موثر باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *