قیمت خرید پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ به عواملی مانند؛ وات، مدل، برند، گارانتی و رنگ آن بستگی دارد و همچنین با توجه به نوسانات بازار قیمت ها در سایر شهر ها شاید متفاوت باشد. اگر یک جنس با کیفیت می‌خواهید که حداقل یک سال برای شما کار کند، بدون شک باید بیشتر هزینه کنید. پنل های ارزان قیمت کیفیت لازم را ندارند و بعد از چند روز تا چند ماه کارایی خود را از دست می‌ دهند.

آخرین قیمت پنل ال ای دی ۶۰×۶۰

مشخصات انواع پنل ال ای دی

مشخصات انواع پنل ال ای دی در ادامه شما را با پنل های ال ای دی بیشتر اشنا خواهم کرد.

این پنل برای روشن شدن نیاز به برق پایین تر از برق شهری دارد، به همین علت در کنار ان یک درایور وجود دارد. درایور مثل یک آداپتور عمل می‌کند یعنی برق ۲۲۰ ولت شهری را به مقدار برق مورد نیاز برای روشن شدن ال ای دی ها تبدیل می کند که معمولا 12 ولت هست.

پنل سقفی ال ای دی توکار: این نوع پنل برای قسمت هایی استفاده می شود که از قبل جایی برای پنل ساخته شده است، مانند سقف های کاذب و… اما برای سقف های معمولی این نوع پنل استفاده نمی شود.

پنل سقفی ال ای دی روکار : این نوع پنل ها بدون نیاز به دست کاری،سقف و اگر کلا از قبل برای پنل فضایی طراحی نشده و امکان کندن و نصب پنل ال ای دی وجود ندارد، می توان از این نوع پنل استفاده کرد که نیاز به خراب کردن طراحی سقف ندارد و روی سقف نصب می شود. مانند خانه های قدیمی، مغاز های کوچک و…

انواع پنل ال ای دی عبارتند از:

پنل ال ای دی دایره‌ ای: این پنل به شکل دایره ساخته می شود، در ابعاد چهار سانتی متر، شش سانتی متر، هشت سانتی متر، ده سانتی‌متر و … تولید می شود یعنی قطر دایره ای که پنل در ان قرار می گیرد، باید به یکی از اندازه های بالا باشد. این پنل ها دارای دو نوع قاب ساده و قاب دور شیشه ای هستند.

پنل سقفی ال ای دی مربعی: این پنل شکل مربع ساخته می شود، ابعاد این پنل چهار سانتی متر، هشت سانتی متر، ۱۰ سانتی متر، ۱۵ سانتی متر و ۲۰ سانتی متر به بالا هست.

خرید ارزان پنل ال ای دی ۶۰×۶۰

خرید ارزان پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ فروش پنل ال ای دی سقفی، در سراسر کشور توسط مراکز و مجموعه هایی صورت می گیرد. مجموعه ما نیز در این زمینه پیشتاز است و جوابگوی تمام مشتریان عزیز است. مجموعه ما با توجه به شیوع کرونا، فعالیت های خود را به صورت انلاین و اینترنتی اغاز کرده و خریدارن می توانند محصول مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و انلاین سفارش دهند و در مدت زمان کوتاهی محصول به دست مشتریان خواهد رسید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *