لامپ منبع روشنایی با قدمت طولانی است که کاربردی وسیع در تمام فضا ها و محیط ها دارد. با پیشرفت تکنولوژی صنعت لامپ سازی نیز از این تغییرات و پیشرفته ها مستثنی نبوده است. از لامپ های رشته ای و تنگستن تا لامپ های هالوژنی و آخرین دستاورد لامپ های LED، تغییراتی است که در سیر تکامل لامپ به وجود آمده است. لامپ LED سوزنی نسبت به لامپ های دیگر از عمر مفید تر و بازدهی بالاتری برخودار است. 

قیمت پایین لامپ LED سوزنی

کاربرد انواع لامپ LED سوزنی

کاربرد انواع لامپ LED سوزنی لامپ های LED نسبت به لامپ هایی نظیر رشته ای، هالوژنی و…. از بازدهی بالاتری برخوردار است. ساعت مفید کارکرد، تولید گرمای کمتر، آلودگی کمتر برای محیط زیست و… همه از عواملی است که این نوع لامپ ها را برتر از انواع لامپ های دیگر دانست و اقبال عمومی برای استفاده از آن در فضا های مختلف و حتی صنایع بیشتر شده است.   

این دیود ها که حالت جامد دارند ابتدا به عنوان چراغ چشمک زن با رنگ قرمز در وسایل الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفت و بعد ها و با پیشرفت تکنولوژی رنگ دیگر این دیود نیز کشف و ساخته شد و توانستند آن را به عنوان یک منبع روشنایی، معرفی و به بازار عرضه کنند. این لامپ ها پرتوهای مادون قرمز و فرابنفش تولید و ساطع نمی کند و سلامتی افراد ضرر نمی زند و هر روز استفاده از آن بیشتر می شود. LED های سوزنی در صنعت لوستر و دیوار کوب ها و… به کار می رود و این قابلیت را دارند که از طریق ریموت نور  آن را کنترل نمود و به میزان نیاز کم یا زیاد کرد.  

تولید انواع لامپ LED سوزنی

تولید انواع لامپ LED سوزنی شرکت ها و مجموعه های زیادی در ایران در زمینه لوازم برقی به خصوص تولید لامپ  و روشنایی فعالیت دارند. این شرکت ها با به کارگیری متریال های مرغوب و با کیفیت، استفاده از دستگاه پیشرفته و اتوماتیک و بهره گیری نیرو های متخصص بهترین با کیفیت ترین لامپ ها را تولید و روانه بازار می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل محصولات خود را به کشور های منطقه و حتی اروپا صادر می کنند و همین امر موجب شده تا ارز خوبی بابت فروش این محصولات به کشور وارده شده و به رونق اقتصادی کشور کمک کند. هم چنین زمینه اشتغال بیشتر برای کارجویان و علاقه مندان به این صنعت فراهم گردد. 

این مجموعه ها با راه اندازی و ایجاد فروشگاه های آنلاین محصولات خود را به صورت غیر حضوری به فروش می رسانند و به مشتریان در زمینه خرید کالای برقی مورد نظرشان راهنمایی و کمک می دهند تا یک خرید خوب در ذهن مشتریان ثبت گردد.    

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *