کارخانه های مختلفی در راستای تولید و ساخت لامپ LED پایه شمعی وجود دارد و مهم ترین آن کارخانه های موجود در شهر تهران است که لامپ های با کیفیتی و البته مقرون به صرفه ای را تولید و به بازار عرضه می کنند. این محصولات به دلیل کیفیت خوب امکان صادر شدن به بقیه کشورها را دارد.

خرید ارزان لامپ LED پایه شمعی

اطلاعاتی درباره لامپ LED پایه شمعی

اطلاعاتی درباره لامپ LED پایه شمعی

لامپ LED شمعی انتخاب بسیار عالی جهت روشن کردن خانه ها و یا کاربرد های زیبا سازی در طراحی های دکوراسیون داخلی محیط می باشد. لامپ های شمعی جایگزینی خوبی جهت لامپ های رشته ای و همچنین کم لامپ های مصرف قدیمی به شمار می آید. لامپ LED  با طراحی خاص و دارا بودن طول عمر زیاد نگرانی های راجب مسائل زیستی لامپ های کم مصرف را نیز رفع کرده است و فاقد موادی مثل جیوه است. عموما این لامپ ها در دو رنگ آفتابی و مهتابی تولید و عرضه می گردد.

اصولا لامپ های ال ای دی فاقد مواد ضرر آور مثل جیوه و سرب است و دارای نشان استاندارد می باشد. لامپ‌ شمعی حاوی رتبه بندی مصرف انرژی A+  در دسته انواع  محصولات با بالاترین راندمان استفاده انرژی قرار گرفته است. لامپ ‌شمعی در دو رنگ آفتابی و مهتابی تولید شده و طبق نوع کاربرد جهت محیط های خانگی، اداری خوب است.

انواع کاربردهای لامپ ال‌ای‌دی شمعی را نام می بریم:

·         بسیار مناسب جهت استفاده روشنایی مکان های عمومی، همچنین انجام نورپردازی داخلی و دکوراسیون فضا

·         جایگزین مناسب جهت انواع لامپ های رشته ای

 

در چه شرایطی بهتر است که از لامپ ال‌ای‌دی شمعی استفاده گردد؟

·         این لامپ ها کارآیی مناسب در موقعیت انواع محیط های سرد و خشک را دارد.

·         زمان استفاده از این مدل لامپ، از ولتاژ مناسب باید استفاده شود.

·         در هنگام نصب، تعویض و تمیز کردن لامپ، جریان برق را قطع کنید.

·         باید از جدا کردن ملزومات و تعمیر و یا تغییر در محصول به شدت پرهیز کنید.

·         از گذاشتن لامپ در کنار لوازم قابل اشتعال پرهیز گردد.

·         از این لامپ در جاهایی که احتمال ریختن آب وجود دارد، استفاده نگردد.

·         باید در زمان روشن بودن لامپ از دست زدن به آن خودداری کنید و هر وقت بعد از خاموش کردن آن سرد شد آن را باز کنید.

·         جهت نصب لامپ باید از سرپیچ مناسب استفاده گردد.

 

یکی از انواع کاربردهای مهم لامپ های ال‌ای‌دی شمعی به صورت ایجاد روشنایی لوستر ها می باشد. سایز کوچک این مدل لامپ LED  آن را جهت جا دادن در لوستر مناسب می کند. کارآیی لامپ ال‌ای‌دی شمعی فقط به استفاده در لوستر محدود نمی گردد، لامپ های سرویس بهداشتی، آباژورها، چراغ های مطالعه و چراغ های خواب نیز از موارد استفاده لامپ ال‌ای‌دی شمعی می باشند.

مراکز فروش لامپ LED پایه شمعی

مراکز فروش لامپ LED پایه شمعی شما مشتریان محترم می توانید جهت برخورداری از فروش لامپ نظیر انواع لامپ ال ای دی به سایت ما در اینترنت رجوع کرده و با مقایسه انواع محصولات و همچنین قیمت های آن خرید خود را انجام داده و از خرید خود راضی باشید. به طور کلی بازار لامپ شمعی در کشور ما بسیار پر رونق است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *