پنل ال ای دی توکار یکی از پنل یا همان چراغ های بسیا ر پرکارد برد میباشد که برای هر منزلی ضروری میباشد.با پیشرفت علم و فناوری و بروز شدن و دنیای عجیب و غریب دکورسیوان داخلی،پنل ها یا به اصظلاح همان هالوژن ها جایگزین لامپ هایی شده اند که آویزان بوده اند و شکل ظاهری بدی به سقف و دیوار میدانند ،ولی با امدن این نوع پنل ها و کنار گذاشته شدن این لامپ ها هم در هزینه ها و هم بر زیبایی کار تاثی بسزایی گرفته است.
پنل های ال ای دی بسته به تعداد ال ای دی های داخلی ان به انواع وات ها از هفت وات گرفته تا 60 وات دارای نور دهی متفاوتی هستند که هرچه تعداد ال ای دی بیشتر باشد نور بیشتری را به شما خواهد داد.

قیمت مناسب پنل ال ای دی توکار

اطلاعاتی درباره انواع پنل ال ای دی

اطلاعاتی درباره انواع پنل ال ای دی انواع پنل ها به دو دسته تقسیم میشوند:
1.پنل های روکار
2.پنل های توکار.
پنل های روکار پنل هایی هستند که بخاطر داشتن لبه که معمولا جنس آن از نوع پلاستیکی و فلزی میباشد از سطح کار بیرون زده است و قاب آن قابل دیدن میباشد،اما پنل های توکار پنل هایی هستند که به علت نداشتن لبه روی آن بای داخل کار استفاده میشود و قاب آن قابل دیدن نمیباشد و ما فقط ال ای دی ها و نور ساطع شده ازآن را خواهیم دید. پنل ها دارای دورنگ آفتابی و مهتابی میباشند که بسته به سلیقه مشتری برای شما عرضه خواهد شد.
پنل ها دارای دو شکل مربع و دایره در بازار موجود میباشند که دایره یا مربع بودن ان برای نوردهی تاثیرندارد و فقط شکل ظاهری ان است که با یکدیگر تفاوت دار د.
پنل های ال ای دی توکار یکی از با کیفیت ترین محصولات این شرکت مباشد که ما به جرات میتوانیم این محصول را برای شما مشتریان عزیز تا چندین سال تضمین کند.و همچنین این پنل ها از نظر قیمت برای شما بسیار بصرفه و مناسب است و خرابی آن نسبت به لامپ های ال ای دی قدیمی میتوان گفت تقریبا صفر میباشد.

صادرات انواع پنل ال ای دی توکار

صادرات انواع پنل ال ای دی توکار فروش پنل به صورت کلی برا مشتریان علاوه بر تخفیف معمولی تخفیف همکاری هم در نظر گرفته شده ست.همچنین این شرکت در نظر دارد تا از طریق خرید از این سایت تخفیفات خارق العاده و عالی را برای شما در نظر بگیرید.و صادرات این محصولا به صورت کلی باعث گردیده کیکی از برندهای مطرح دنیا شود که از نظر کیفیت یکی از ده هالوژن های برتر دنیا میباشد.
صادرات پنل های ال ای دی توکار یکی از افتخارات ما میباشد که همه روزه به صورت تناژ بالا به خارج از کشور فرستاده می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *