در سال‌های کذشته صنعت روشنایی رشد شایانی داشته وروزبه‌روز پیشرفت کرد از روشن کردن آتش تا اختراع برق توسط ادیسون.از لامپ فلورسنت تا لامپهای کم مصرف و پنل ال‌ای‌دی جزو جدیدترین و آخرین محصولات روشنایی می‌باشد. پنل ال ای دی توکار گرد برای ساختمان‌های بزرگ شرکت‌ها اداره‌جات تالارها فروشگاه‌های به‌روز و همچنین برای زیبایی منزل‌های مسکونی نیز استفاده می‌شود ابتدا توضیحی در مورد پنل ال‌ای‌دی داشته‌باشیم .

استعلام قیمت پنل ال ای دی توکار گرد

بررسی کیفی پنل ال ای دی توکار

بررسی کیفی پنل ال ای دی توکار

انواع پنل ها را از لحاظ ظاهر به دو صورت می‌توان تقسیم کرد:

  • پنل ال‌ای‌دی توکار : پنل های توکار برای قسمت‌هایی از ساختمان استفاده می‌شود که سقف کاذب و کلاف‌بندی شده دارد ولی برای سقف‌های معمولی از این پنل ها استفاده نمی‌شود زیرا توپر هستند.
  • پنل ال ای دی روکار : برای سقف‌های معمولی قدیمی استفاده می‌شود و به‌راحتی قابل‌تشخیص هستند.که انتخاب این نوع پنل بستگی به نوع معماری منزل دارد.

و در تقسیم بندی دیگر بصورت گرد یا مربع می‌باشد.که معمولا با یکدیگر فرق چندانی ندارند و فقط بر اساس سلیقه مصرف کننده و نقشه ساختمان انتخاب میشود.ولی بیشتر مواقع از پنل توکار گرد استفاده میشود که کار کردن با آن راحت تر می باشد.

بین میزان مصرف برق و نور ال‌ای‌دی ارتباط مستقیمی دارد یعنی هر چه نور ال‌ای‌دی بیشتر باشد به همان اندازه مصرف برق نیز زیاد خواهد بود بنابراین اگر می‌خواهید کم‌مصرف باشد و هزینه کمتر برای برق بپردازید باید انتظار نور زیادی از پنل تو کار گرد نداشته باشید.

بهتر است برای خرید پنل ال‌ای‌دی محصولی را بخریم که میزان محافظت آن‌ها در برابر گرد و خاک و آب بالا باشد که بیشترین عدد ان معمولاً رقم ۸ می‌باشد و در گوشه پنل ها نوشته می‌شود. همچنین پنل های گارانتی‌دار نیز تهیه کنیم تا در صورت خراب شدن به‌راحتی بتوان آن را تعویض نمود .

صادرات انواع پنل ال ای دی توکار گرد

صادرات انواع پنل ال ای دی توکار گرد

تولیدکنندگان این لامپ‌ ها برای فروش پنل نمایندگی‌هایی در تمامی شهرها دارند تا مصرف‌کنندگان به‌ محصولات دسترسی آسان داشته باشند روش خرید به این پانل‌ها بدین‌صورت هست به بازار رفته و آن‌ها را از مغازه‌ها تهیه کرد که دراین‌صورت به‌علت وجود واسطه و دلالان قیمت آن نیز پایه بالا خواهد بود. و یا به نمایندگی‌های شرکت مربوطه رفته و آن را مستقیماً از نمایندگی تهیه کرد که این برای عمده‌فروشان و صادر کنندگان نیز بسیار مفید می‌باشد چون نمایندگی‌ها مستقیماً به کارخانه متصل می‌باشد .هرگونه واسطه و دلال را حذف می‌کند.

البته برای صادر کنندگان بهتر است خرید اینترنتی داشته باشند ، از این طریق می‌تواند قیمت‌ها اندازه‌ها رنگ و وزن آن را مقایسه کرده و هر آنچه که برای او مهم می‌باشد را بخرد فقط صادر کنندگان هر چه انبوه تر خرید کنند قیمت تمام شده پایین می آید و این به نفع صادر کنندگان می باشد

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *