ریسه شلنگی انبه ای

فروش عمده ریسه شلنگی انبه ای قیمت مناسب، پرکاربردترین مدل ریسه ها، ریسه های شلنگی انبه ای هستند که پایین ترین میزان مصرف برق را دارند و با بهره گیری از فناوری LED SMD دارای نور فوق العاده است.این ریسه ها از نور مخفی تا نورپردازی انواع فضاهای داخلی و خارجی ساختمان قابل استفاده می باشند.این ریسه ها دارای برش های یک متری می باشد و از انعطاف پذیری فوق العاده ای برخوردار هستند و در مکان های مختلفی کاربرد دارند.برای دریافت قیمت و خرید این محصولات پر طرفدار به سایت مجموعه ضحی نور مراجعه نمایید.

ریسه شلنگی انبه ای

شناخت ریسه شلنگی انبه ای

ریسه شلنگی انبه ای

از نکات مهم این محصول خاصیت ضد آب و هر گونه گرد و غبار در آن است. استاندارد عایق بالا باعث می شود که بتوان این محصول را به راحتی در فضای آزاد به کار برد و نمونه های باکیفیت دارای بدنه ای با دو روکش است که فرد را از برق گرفتگی محافظت نموده و خاصیت ضد آب دارد لذا بسیار مقاوم و با دوام می باشد.کاربرد فراوانی در نورپردازی و روشنایی دارد از این ریسه ها برای نورپردازی مخفی در منازل، در نمای ساختمان، رستوران ها، مراکز خرید، هتل ها و … دارد. نورپردازی مخفی به صورتی است که فقط نور حاصل از چراغ معلوم می باشد و خود ریسه که منبع نور است مشخص نمی شود و بسیار محیط زندگی شما را زیبا می کند.این محصولات با کیفیت را از مجموعه ضحی نور با قیمت مناسب تهیه نمایید.

کاربرد و ویژگی استفاده از ریسه شلنگی انبه ای

ریسه شلنگی انبه ای

 

  • طول عمر زیاد
  • بسیار مقاوم و با دوام
  • فاقد هر گونه اشعه مضر
  • عدم آسیب رسانی به چشم انسان
  • اتصال مستقیم به برق شهری بدون نیاز به هیچ گونه مبدل ولتاژ
  • در مکان های مختلف به عنوان نور مخفی و نورپردازی های خاص
  • بسیار کم مصرف است و مصرف برق ساختمان را بسیار کاهش می دهد
  • به دلیل انعطاف پذیری این ریسه به هر شکلی رو دیوار و سقف یا ویترین قرار می گیرد
  • بسیار شفاف است و در دماها و فضاهای متفاوت با آب و هوای مختلف تغییر رنگ نمی دهد

فروش عمده ریسه شلنگی انبه ای قیمت مناسب

ریسه شلنگی انبه ای

پخش عمده ریسه شلنگی انبه ای در سطح کشور توسط نمایندگی های متعددی صورت می گیرد تا محصول مورد نظر به راحتی در اختیار مشتریان خود قرار گیرد.فروش این محصول پر طرفدار در قیمت های مناسب بهتر است به صورت عمده و بدون واسطه تهیه شود شما مشتریان عزیز می‌توانید پس از بررسی خصوصیات، ویژگی‌ها و مزایای محصول در این سامانه از طربق سایت فروشگاه اینترنتی ضحی نور و یا شماره تماس های موجود اقدام به برقراری تماس با فروشندگان این مجموعه نموده و خریدی مناسب را تجربه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *