برای تامین روشنایی محیط داخلی خانه انواع چراغ سقفی ال ای دی روکار ۱۸ وات یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می آیند. این محصولات با طراحی های مدرن و منحصر به فرد ضمن زیبایی دکوراسیون داخلی، نور مورد نظر محیط را با مصرف بسیار ناچیر برق تامین کنند. اگر قصد خرید عمده بهترین نوع چراغ های ال ای دی را دارید، برای شناخت فروشگاه های معتبر و عرضه کنندگان با ما همراه شوید.

فروشگاه چراغ سقفی ال ای دی روکار ۱۸ وات

بررسی کیفی چراغ سقفی ال ای دی

بررسی کیفی چراغ سقفی ال ای دی انواع چراغ سقفی ال ای دی دارای بدنه های فلزی هستند که عمدتاً در اشکال هندسی مانند دایره یا مستطیل های باریک و لوله ای تولید می شوند. این محصولات طول عمر بسیار زیاد نسبت به چراغ های قدیمی دارند و به آسانی بر روی سقف سالن نصب می شوند.

برای تامین نور کافی محیط در نظر گرفتن متراژ اتاق یا سالن های پذیرایی اهمیت زیادی در انتخاب نوع مناسب چراغ های ال ای دارند. یکی از نمونه های مناسب این محصولات چراغ های ال ای دی گرد با توان ۱۸ وات هستند که طول عمر استاندارد حدود 25 هزار ساعت را دارا می باشند.

در نمونه های جدید با طرح های مدرن جنس بدنه این محصولات از آلومینیوم دو جداره ساخته شده است که در برابر رطوبت محیط و دمای زیاد بسیار مقاوم هستند. از ویژگی های بارز این نوع چراغ های سقفی می توانیم به عدم ایجاد سایه، بدون فیلتر نور، خستگی چشم ها ، زاویه نوردهی 120 درجه و رده انرژی بسیار بالا اشاره کنیم.

میزان شار نوری انواع چراغ سقفی ال ای دی متناسب با ولتاژ تولید آنها متفاوت بوده و افراد در هنگام خرید با این موضوع را مدنظر قرار دهند تا ضمن تهیه محصولی باکیفیت از تامین نور محیط توسط آن نیز رضایت کامل داشته باشند.

تولیدی چراغ سقفی ال الی دی روکار ۱۸ وات

تولیدی چراغ سقفی ال الی دی روکار ۱۸ وات تولید چراغ سقفی ۱۸ وات با برندهای مختلفی در کشور صورت می گیرد که یکی از باکیفیت ترین آنها چراغ های یکتا افروز هستند. این چراغ ها نیز با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و طرح های مدرن و سنتی تولید شده اند که امکان نصب در محیط های مختلف با دکوراسیون های متنوع را دارند.

رنگ نور این چراغ ها سفید و قرمز بوده و خریدار متناسب با نوع نیاز خود می تواند نمونه مناسب را انتخاب کنید. قیمت چراغ سقفی ال ای دی روکار یکتا افروز تحت تاثیر فاکتورهای کیفی و فنی با تغییرات زیادی همراه است. خریداران عمده برای بهره مندی از تخفیفات می توانند اقدام به سفارش این محصولات از نمایندگان پخش معتبر کنند.

نمایندگان این مرکز به عنوان بزرگترین بازار فروش چراغ های سقفی ال ای دی روکار و توکار آماده همکاری با خریداران عمده جهت تامین این محصولات و ارسال آنها بدون نیاز به مراجعه حضوری در سراسر کشور هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *