پنل ال ای دی قابل تنظیم یکی از انواع لامپ هاست که روشنایی محیط را فراهم می کند . درون پنل های ال ای دی تراشه های بسیاری وجود دارد که همین امر سبب شده است که این پنل ها روشنایی بیشتری نسبت به لامپ های فلورسنت و رشته ای تولید کنند . این پنل ها معمولا به صورت گرد یا دایره ای ، مربعی و مستطیلی در بازار موجود هستند . پنل ال ای دی قابل تنظیم را می توان در تمام ساختمان ها اعم از مسکونی یا تجاری و همچنین در بیمارستان ها استفاده نمود .

فروش تضمینی پنل ال ای دی قابل تنظیم

بررسی کیفی پنل ال ای دی

بررسی کیفی پنل ال ای دی پنل ال ای دی قابل تنظیم ، همان گونه که از نام آن مشخص است ، قابلیت تنظیم نور از راه دور را دارد و به وسیله ی کنترل های مخصوص ، مانند کنترل از راه دور دی ام ایکس ۵۱۲ و پی دبلیو ام می توان این محصولات را تنظیم نمود . یکی دیگر از مزیت های این پنل ها این است که نور تولید شده توسط آن ها یکنواخت و همگن است . این همگن بودن نور به دلیل وجود صفحه هدایتگر در این محصولات است .

این پنل ها همچنین دارای عمر بیشتری نسبت به لامپ های فلورسنت و رشته ای هستند . عمر این پنل ها حدود ۶۰۰۰ ساعت است ، یعنی اگر روزی ۸ ساعت از آن ها استفاده شود ، نزدیک ۱۷ سال عمر می کنند . این پنل ها نیازمند ولتاژی کمتر از برق شهری می باشند ، بنابراین برای راه اندازی آن ها نیاز به درایور ال ای دی داریم که این درایور ها توسط یه فیش به پنل های ال ای دی متصل شده و ولتاژ برق شهری را به ولتاژ مورد نیاز پنل ال ای دی تبدیل می کنند . پنل های ال ای دی را می توان به دو دسته تقسیم نمود :

_ پنل ال ای دی اج لایت یا پنل اسلیم ؛ این پنل ها دارای قطر بسیار کمی بوده و نازک هستند .

_ پنل ال ال دی بک لایت ؛ این پنل ها دارای ضخامت بیشتری هستند اما میزان شار نوری در آن ها نیز بیشتر است .

صادرات انواع پنل ال ای دی قابل تنظیم

صادرات انواع پنل ال ای دی قابل تنظیم در شرایط کنونی انواع پنل های ال ای دی در کشور تولید می شوند . بنابراین خرید و فروش پنل های ال ای قابل تنظیم به راحتی صورت می پذیرد . این محصولات به صورت توکار و روکار قابل نصب هستند که برای انواع توکار آن ها باید سقف ساختمان از قبل آماده سازی شده باشد . یکی دیگر از مزیت های این محصولات این است که تولید و استفاده از آن ها به محیط زیست هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند و قطعات موجود در این پنل ها قابلیت بازیافت مجدد دارند . پنل های های ال ای از لامپ های رشته ای و فلورسنت کم مصرفت تر نیز هستند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *