پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات یک وسیله برقی برای روشن کردن محیط های مختلف است که به شکل مربع است و قابلیت پخش نور بسیار بالایی دارد و نسبت به چراغ های دیگر محیط را پر نور تر می کند و برای راه روهای بیمارستان ها و دانشگاه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد د با توجه به مارک و کیفیت محصول دارای قیمت های متفاوتی است اما نسبت به کیفیتش قیمتی نسبتا مناسب دارد و طول عمر بالای آن باعث فروش بالای این کالا شده است.

استعلام قیمت پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات

اطلاعاتی درباره پنل سقفی ۶۰×۶۰

اطلاعاتی درباره پنل سقفی ۶۰×۶۰ پنل های سقفی در دو نوع توکار و روکار تولید می شوند که پنل های روکار برای سقف های معمولی و قدیمی استفاده میشود و پنل تو کار برای سقف های کاذب و … استفاده می شود. پنل ها در شکل های مختلفی همچون دایره، مربع، مستطیل و … ساخته می شوند که هر کدام برای قسمت های مختلف ساختمان به کار می روند.

پنل های سقفی مربعی از اندازه های کوچک تا بسیار بزرگ ساخته می شوند که هر شخصی به دنبال بزرگترین پنل سقفی باشد باید نوع مربعی آن را انتخاب کند که برای روشن کردن محیط بسیار موثر طراحی شده اند، این پنل ها دارای تراشه های آلومینیومی در خود هستند مه از هدر رفتن نور جلو گیری می کنند و باعث می شوند بیشترین نور تولید شده توسط پنل در زاویه درستی به محیط ساطع شود.

پنل های ۶۰×۶۰ از نظر سایز، متوسط حساب می شود و دارای قاب های شیشه ای و ساده هستند. این پنل ها دارای عمر حدود هشت سال هستند و از ضمانت برخوردارند. دور این پنل ها جای پیچ وجود دارد که در سقف مورد نظر پیچ می شوند و نصب بسیار راحت و ساده ای دارد. انواع پنل های مربعی در سرویس های بهداشتی و بیشتر راه رو و راه پله ها در فاصله های منظمی قرار می گیرند تا نور یکنواختی به محیط بدهند، رنگ نور این پنل ها سفید است که به چشم آسیب نمی زنند. این پنل ها از مجموعه لامپ های ال ای دی کوچک در کنار یکدیگر ساخته می شوند.

خرید پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات

خرید پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات برای خرید پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات راه های زیادی وجود دارد مانند رفتن به بازار و خرید از فروشگاه های لوازم برق و یا فروشکاه های زنجیره ای که از هر نمونه کالا در لیست خود دارد، اما مهم اسن است که این پنل ها را بشناسید و برندی و کیفیتی بالا را انتخاب کنید تا با هزینه ای که می کنید رضایت کافی داشته باشید. شرکت ما به شما این امکان را می دهد تا با قیمتی مناسب کالای با کیفیت و مناسب خود را با توجه به نیازتان خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *