فروش انواع چراغ سقفی smd توسط مجموعه ها و مراکز زیادی در سراسر کشور با قیمت و کیفیت مناسب صورت می گیرد. این مراکز محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی به مشتریان ارائه می دهند. مجموعه ما نیز جزو بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در این زمینه در کشور است که فعالیت های خود را به صورت اینترنتی و آنلاین آغاز کرده است و به صورت غیر حضوری خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. خریداران برای خرید چراغ سقفی با مراجعه به این مراکز محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

فروشگاه انواع چراغ سقفی smd

کیفیت برتر چراغ سقفی smd

کیفیت برتر چراغ سقفی smd چراغ smd نسل جدیدی از لامپ های سقفی هستند. این چراغ ها بسیار با کیفیت و ایمن هستند زیرا با استفاده از تکنولوژی smd ساخته می شوند و مطابق با استاندارد های جهانی تولید می شوند.

چراغ های سقفی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. مهمترین قسمت هر چراغ صفحه ی نوری ان است که از تعدادی دیود های smd تشکیل شده است.

دیود های smd نسل جدیدی از چراغ ها هستند. این دیود های نوری بر خلاف دیود های سوزنی، دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را متمایز می کند. این دیود ها دارای طول عمر بسیار زیادی نسبت به دیود های سوزنی دارند و همچنین نور زیادی از خود تولید می کنند و نور انها یکپارچه و بدون تیرگی و یا اشعه مضر است.

نکته دیگری در مورد دیود های smd، این دیود های نوری، بسیار کوچک هستند و به صورت smd روی برد نصب می شوند و به همین دلیل می توان تعداد زیادی از آنها را روی مدار نصب کرد و در نهایت چراغ سقفی بسیار پر نور و کم مصرف را تولید کرد.

مصرف کم: با توجه به سایز و مقاومت کم انها، مصرف برق بسیار اندکی دارند به طوری که تعداد زیادی از آنها معادل یک دیود سوزنی برق مصرف می کند.

با توجه به نکات مثبت و ویژگی های دیود های نوری smd، نکته قابل توجه و منفی هم وجود دارد. این دیود ها به دلیل مصرف برق کم و در نهایت مقاومت کمی که دارند باعث شده که این دیود ها گرمای بسیار زیادی تولید کنند و اگر ولتاژ به آنها برسد و روشن شوند، به سرعت داغ می شوند به طوری که اگر طی مدت زمانی روشن بمانند، می سوزند. به همین دلیل این دیود های smd همیشه بر روی یک هیت سینک مداری نصب می شوند تا مشکلی برای انها پیش نیاید و همیشه خنک باشند.

خرید ارزان چراغ سقفی smd

خرید ارزان چراغ سقفی smd برای خرید چراغ سقفی با کیفیت و قیمت مناسب خریدارن می توانند به مجموعه ما مراجعه کنند. فروشگاه آنلاین و اینترنتی ما مجموعه ای است که دارای گستره ای از محصولات متنوع در زمینه های نور و روشنایی می باشد. خریدارن می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی ما، محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند و در اسرع وقت سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند و تجربه یک خرید امن و مطمئن را داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *