امروزه با تکیه بر صرفه جویی در مصرف و تلاش متخصصان چراغ های کم مصرف ال ای دی تولید شده است. یکی از این نوع چراغ ها پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات می باشد. این چراغ با مصرف کم و نور یکنواخت، بهترین گزینه برای انتخاب شما است. پنل سقفی، با قوانین استاندارد مطابقت دارد. قابلیت نصب راحت در سقف های کاذب را دارد و با سه رنگ نور، تولید می شود. به دلیل کیفیت بالا و امکان تعمیر یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما می باشد.

فروشنده انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات

کیفیت برتر پنل سقفی ۶۰×۶۰

کیفیت برتر پنل سقفی ۶۰×۶۰ به دلیل استقبال از پنل سقفی ۶۰×۶۰ در ایران و سایر کشور ها، تولید این نوع پنل در ایران رواج پیدا کرده و انواع و اقسام پنل های رو کار و تو کار تولید می شود که بعضی از این پنل ها، دور شان نور دارد و بعضی از آن ها دور شان نور ندارد و ساده است.

برندهای معروفی در ایران به تولید انواع پنل مشغول هستند. این نوع پنل های سقفی بیشتر برای تامین نور کافی و مناسب در بیمارستان ها و مجتمع های بزرگ و ساختمان های تجاری و اداری و فروشگاه ها و خانه ها استفاده می شود و سه رنگ نور آفتابی، مهتابی، طبیعی یا یخی را تولید میکند که نور یخی، ترکیبی از دو نور آفتابی و مهتابی می باشد.

در بعضی مکان ها به جای استفاده ی هم زمان چند پنل با نور آفتابی و چند پنل با نور مهتابی، از چند پنل با نور یخی استفاده می کنند. پنل های ۶۰×۶۰ دارای نور مناسب هستند که با چشم و پوست سازگار است. در تولید این پنل ها از مواد سمی و گاز ها استفاده نمی شود.

این پنل ها اشعه ی ماورای بنفش و مادون قرمز ندارد و سازگاری کامل با محیط زیست داشته و طول عمر بالایی هم دارد و هم چنین علاوه بر تمام این ویژگی ها قابل تعمیر نیز می باشد. قیمت پنل های ۶۰×۶۰ با توجه به مزایایی که دارد وکیفیت بالای آن بسیار مناسب است.

صادرات انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات

صادرات انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات امروزه انواع پنل ۶۰×۶۰ با برند های مختلف و معتبر و معروف و نیز با مدل های مختلف و زیبا در کارخانه ها تولید می شود . هم چنین رعایت کامل استاندارد بین المللی کالا و توجه به کیفیت برتر محصول تولید شده، مشتریان زیادی در بازار های ایرانی و خارجی برای این نوع پنل را به خود جذب کرده است.

برای صادرات این محصول می توان مستقیم به کارخانه ی تولید کننده ی آن مراجعه کرده و پنل مورد نظر را با ارزان ترین قیمت، بدون حضور واسطه و به طور مستقیم خریداری نمود و به دلیل خرید با قیمت مناسب، از فروش و هم چنین صادرات آن سود آوری بیشتری داشت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *