این روزها شرکت صادر کننده لامپ ال ای دی 7 وات اشکی این محصول را با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، ارمنستان و حوزه خلیج فارس و …. صادر می کند که به علت کیفیت بالا و کاربرد فراوان در آنجا نیز بسیار پرفروش است و متقاضیان زیادی دارد. صادرات انواع لامپ برای کشور ارزآوری خوبی به همراه دارد و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورها مؤثر است.

صادر کننده عمده لامپ ال ای دی 7 وات اشکی

مقایسه لامپ رشته‌ای و لامپ LED اشکی

مقایسه لامپ رشته‌ای و لامپ LED اشکی لامپ های ال ای دی دارای مزیت های بی شماری نسبت به لامپ های رشته ای می باشند. لامپ ال ای دی انرژی بسیار کمی مصرف می کند همچنین از ماندگاری و عمر طولانی برخوردار می باشد و شدت و میزان نور آن نسبت به نوع رشته ای بهتر است و به مرور زمان تغییری در کیفیت نوردهی آن ایجاد نمی شود. لامپ ال ای دی اشعه خطرناک و مضر مانند فرابنفش تولید نمی کند و هیچ گونه خطری برای سلامتی انسان و محیط زیست ندارد.

این لامپ ها نسبت به مدل رشته ای از ایمنی بالاتری برخوردار می باشند. استفاده از لامپ های ال دی دی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد و با توجه به ویژگی های مثبت فراوان و کارایی مناسب دارای قیمت مناسبی می باشند همچنین تنوع بالایی در رنگ و طرح دارند.

فروش کلی لامپ ال ای دی 7 وات اشکی

فروش کلی لامپ ال ای دی 7 وات اشکی امروزه فروش کلی لامپ ال ای دی 7 وات اشکی به شیوه های گوناگون در سطح کشور انجام می شود و با توجه به مناسب بودن قیمت و کیفیت عالی استقبال خوبی از خرید آن صورت می گیرد. یکی از معتبرترین مراکز فروش لامپ ال ای دی با کیفیتی عالی و قیمتی ایده آل همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

از مزیت های خرید غیر حضوری می توان به کاهش هزینه های جانبی و اضافی، پیشگیری از اتلاف وقت و انرژی، تسریع و سهولت در امر خرید، ارسال محصول در زمان مقرر به نشانی مورد نظر مشتری، امکان مشاوره قبل از خرید کردن، خدمات دهی و پاسخگویی مناسب، آشنایی با شرکت های تولید کننده معتبر و … اشاره کرد که امروزه با توجه به فراهم بودن شرایط آسان اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده مختلفی در حوزه تولید انواع لامپ ال ای دی در مدل و طرح های متنوع از جمله مدل 7 وات اشکی مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با استفاده از بهترین متریال و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن به صورت استاندارد طراحی و تولید می کنند و با بهترین کیفیت و عملکرد مطلوب در بازار های داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *