لامپ ال ای دی حبابی یکی از محبوب ترین انواع لامپ ها می باشد که برای روشنی محیط های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. پخش لامپ ال ای دی حبابی 20 وات با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت این امکان را به مشتریان و خریداران می دهد که بتوانند بهترین و با کیفیت ترین محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایند. این لامپ‌ها کمترین میزان انرژی مصرف می‌ کنند و دوام و طول عمر بالایی دارند.

پخش لامپ ال ای دی حبابی 20 وات

لامپ ال ای دی حبابی چگونه تولید می شود؟

لامپ ال ای دی حبابی چگونه تولید می شود؟ اکنون این سوال مطرح می ‌شود که انواع لامپ ال ای دی چگونه تولید می شوند و ویژگی ها و مشخصات این لامپ ها چیست؟ برای پاسخ به این پرسش به برخی از مراحل تولید لامپ های ال ای دی اشاره می کنیم و مشخصات این محصول را مورد بررسی قرار می ‌دهیم.

لامپ های ال ای دی حبابی دو نوع دارند:

  • شیشه ای
  • پلاستیکی

لامپ های ال ای دی پلاستیکی نسبت به نوع شیشه ای بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. برای تولید این لامپ ها از پلاستیک و مواد بازیافتی استفاده می ‌شود. این مواد اولیه در دستگاه ‌های خاص و با استفاده از تجهیزات مختلف تغییر شکل می ‌دهند و استحکام کافی پیدا می ‌کنند. سپس این مواد اولیه به شکل حباب مورد نظر برای ساخت لامپ ال ای دی تبدیل می شوند. بعد از ساخت حباب لامپ تجهیزات و سیستم برقی لامپ درون حباب قرار می گیرد. تجهیزات لامپ ال ای دی بسیار ظریف و حساس هستند؛ برای ساخت لامپ ال ای دی پلاستیکی از سیم های مسی و نقره‌ استفاده می شود که در عین ظرافت کیفیت و دوام بالایی دارند و جریان برق با ولتاژ متوسط را عبور می‌ دهند.

ساخت لامپ های ال ای دی شیشه ای نیز به همین صورت انجام می شود؛ با این تفاوت که جنس حباب لامپ های ال ای دی شیشه ای از نوع قبل متفاوت است.

عرضه مستقیم لامپ ال ای دی حبابی 20 وات

عرضه مستقیم لامپ ال ای دی حبابی 20 وات مرکز تولید لامپ حبابی این محصول را با بالا ترین کیفیت و با استفاده از بهترین قطعات و تجهیزات تولید می‌ کند و در نهایت قیمتی برای این محصول در نظر می ‌گیرد تا امکان خرید و استفاده از این لامپ ها برای عموم امکان پذیر باشد.

عرضه مستقیم لامپ های ال ای دی کمک می کند تا قیمت نهایی محصول به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند؛ زیرا در این روش با حذف واسطه ها بخشی از هزینه‌ های اضافی بابت پخش محصولات در بازار حذف می شود.

هدف اصلی ما در این سایت عرضه لامپ های با کیفیت با نازل ترین قیمت می باشد. شما مشتریان محترم می توانید لامپ های ال ای دی را به صورت کلی یا جزئی خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید؛ همچنین تمامی محصولات این سایت دارای ضمانت کیفیت و سلامت هستند و در صورت بروز هر گونه مشکل امکان تعمیر و تعویض لامپ ها وجود دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *