شرکت تولید پنل سقفی توکار از فعالان اقتصادی و تجاری در این عرصه است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری روز که در اختیار دارد و با بهره وری از مواد اولیه درجه یک توانسته انواع این محصول را در کیفیت های اعلا تولید نموده و آن را به صورت عمده و مستقیم در اختیار مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می دهد.

شرکت تولید پنل سقفی توکار

مهمترین مشخصه پنل سقفی توکار

مهمترین مشخصه پنل سقفی توکار پنل سقفی توکار نسبت به نوع روکار نازک تر است و جهت پنهان کردن سیستم ها، کاهش اندازه اتاق ها با ارتفاع کم، بهبود راحتی تومو آکوستیک و پنهان کردن نقص سقف بکار می رود، همچنین تعبیه کارت پنل توکار در سوراخی است که در نور صفحه سقف ایجاد شده است چون بدنه آن فقط در سقف نصب می شود.

پنل سقفی توکار برای نورپردازی منبع خوبی است که چراغ های آن نیز چون از سقف بیرون نمی آید در مواقعی که سقف کم است گزینه مناسبی می باشد، این پنل ها بسته به کاربرد دارای انواع مختلفی هستند مانند: نمونه های اس ام دی، ال ای دی و هالوژنی که نوع هالوژنی به ترانس برق نیاز دارد و دارای عمر کوتاه تری است دو نوع اول نیز از نسل های جدید می باشد.

پنل سقفی توکار دارای قابلیت فنی بالا و طراحی ظریف و زیبایی است که نصب آن بدون برش و به راحتی انجام می شود و دارای راندمان بالایی هستند، لذا این محصول در مدل های مستطیل، گرد و مربع و در جنس های پلاستیکی، شیشه ای و فلزی ارائه می شود که می تواند با نصب دور تا دور سقف نوری با کیفیت و شدت بالا را پخش کند.

صادرات انواع پنل سقفی توکار

صادرات انواع پنل سقفی توکار صادرات پنل سقفی توکار در انواع مدل های مختلف با کیفیت بالا انجام می شود که در بازارهای بین المللی عرضه می شود و به دلیل اینکه مطابق نیاز مصرف کننده تولید شده محبوبیت زیادی داشته و در این عرصه جایگاه خوبی را بدست آورده است.

در زمان خرید پنل ارزان و باکیفیت باید به مواردی مانند کاربری روشنایی، ارتفاع سقف، قطر برش مناسب برای نصب و میزان نور مورد نیاز توجه نمود، لذا در صورتی که ارتفاع سقف بیشتر باشد باید چراغی با شدت نور بالاتری انتخاب شود و نوع نور که به صورت نقطه ای باشد یا پخش شده نیز باید بر اساس نوع فضا انتخاب شود.

جهت انتخاب پنل سقفی می توان آن را در ابعاد کوچک و در تعداد بالاتر تهیه نمود یا ابعاد بزرگتر آن را در تعداد کمتر خریداری نمود که سلیقه نیز در انتخاب آن نقش بسزایی دارد، این پنل ها کاربردهای زیادی داشته و در تمام مکان های خصوصی، تجاری، عمومی و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *