مرکز تامین عمده پنل سقفی روکار طیف های متنوعی از این محصول را به صورت بدون واسطه و با کیفیت های اعلا ارائه نموده و در بهترین شکل ممکن در دسترس مشتریان قرار می دهد، لذا ظاهر زیبای این پنل ها و قیمت های مناسب آنها مطابق با سلیقه و خواسته مشتریان بوده که نظر همگان را به خود جلب نموده است.

تامین عمده پنل سقفی روکار

بررسی کیفی انواع پنل سقفی

بررسی کیفی انواع پنل سقفی پنل سقفی بسته به جنسی که دارد دارای کیفیت های مختلفی است مثلا جنس بدنه از پلاستیک، فلز و … است که نمونه های آلومینیومی دارای جنس و کیفیت های بهتری می باشد، جنس منحصر به فرد آنها سبب شده که این محصول در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن مقاومت بالایی داشته باشد.

پنل سقفی باکیفیت به آسانی تمیز می شود و قابلیت شستشوی راحتی دارد که علاوه بر آن راه اندازی و نصب آنها نیز آسانتر می باشد و در برابر زمین لرزه نیز دچار آسیب و سقوط نخواهند شد، همچنین قارچ و خزه بر روی آنها رشد نخواهد کرد و نور نیز به درستی در فضا ساطع می شود.

انواع پنل سقفی دارای شکل های مربع، گنبدی، مستطیل، دایره و … است که هر مدلی نور را در دو شکل نقطه ای و پخش کننده انتشار می دهد و نصاب می تواند آن را متناسب با اندازه سقف و اندازه اتاق و میزان نور اتاق مدل مورد نیاز را انتخاب کند، لذا انتخاب جنس و کیفیت آن نیز به صورت سلیقه ای می باشد که بسته به بودجه فرد انتخاب می شود.

تولیدکنندگان پنل سقفی روکار

تولیدکنندگان پنل سقفی روکار مرکز تولید پنل سقفی روکار با تجربه و شناختی که در این عرصه دارد با بکارگیری فناوری پیشرفته و نیروی انسانی متخصص خود توانسته بهترین مواد اولیه را در تولیدات خود بکار گیرد و متنوع ترین مدل های این محصول را تولید کند، لذا تولیدات خود را عمده و مستقیم در دسترس مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می دهد.

پنل سقفی روکار کاربردهای گسترده ای در فضاهای مختلف دارد و در فضاهایی مانند اتاق های کوچک، راهرو و بالای کمد و …. استفاده می شود، همچنین این محصول نورپردازی یکسان و کلی را ایجاد نموده و دارای بازدهی بالا و مصرف انرژی کمتری نیز می باشد.

پنل سقفی تولید گرما نمی کند و به دلیل اینکه نوری یکنواخت تولید می کند باعث آزار چشم و خیرگی نخواهد شد و از محفظه انتشار نور بلندتری نیز برخوردار می باشد لذا نصب آن نیز به شکل حبابی می باشد، این پنل بسته به نوع حبابی که از مدل های شفاف، مات، چوبی، پارچه ای و … که در آن بکار رفته دارای میزان نور متفاوتی است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *