امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن زندگی، از پنل های ال ای دی متنوع برای روشنایی استفاده می کنند.از پنل ها می توان در فروشگاه ها،مراکز تجاری و خرید،بیمارستان ها،دفاتر مختلف آموزشی و اداری و حنی فضای داخلی و خارجی منازل استفاده کرد.

پنل ها انواع مختلفی دارد که یکی از آنها پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ می باشد. این نوع پنل ها به علت داشتن کیفیت بالا و استاندارهای لازم در مصارف داخل کشور، طرفداران زیادی نیز در خارج از کشور دارد که باعث صادرات این نوع محصول شده است. این گونه پنل ها سازگاری بالایی با برق شهری داشته که می توان از این محصول برای انواع سازه های شهری و محیط های مختلف استفاده کرد.

پنل ها تولید کشور ایران می باشد از این رو تولید کنندگان زیادی در راستای تولید این محصول در انواع و رنگ های متفاوت تلاش می کنند. میتوان اقسام پنل مورد نیاز را از مراکز عرضه و خرید این محصول دریافت کرد.

سفارش عمده پنل ال ای دی ۶۰×۶۰

اطلاعاتی درباره انواع پنل ال ای دی

اطلاعاتی درباره انواع پنل ال ای دی پنل های ۶۰×۶۰ دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که باعث شده طرفدار بیشتری نسبت به دیگر انواع پنل ها داشته باشد. این پنل ها دارای گرمادهی کمتر و نوربخشی بالاتر می باشد و همچنین بالاتر بودن صرفه جویی در مصرف انرژی برق را دارد.

به طور کلی پنل ها سازگاری زیادی با محیط زیست دارد که این امر به علت عدم استفاده از گاز ها و مواد سمی در تولید آن می باشد. پنل ها طول عمر بالاتری نسبت به سایر لامپ ها دارند.

با توجه به نوع نصب،دو نوع پنل وجود دارد که هر کدام از این پنل ها در محیط های متفاوت و به شیوه های مختلف استفاده می شود.

  1. پنل روکار
  2. پنل توکار

بر اساس ظاهر و کاربرد، پنج نوع پنل وجود دارد.

  1. پنل دایره ای
  2. پنل مربعی
  3. پنل دورنگ
  4. پنل اضطراری
  5. پنل ضد آب

تولیدکننده پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ ارزان

تولیدکننده پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ ارزان تولید پنل های ۶۰×۶۰ و همچنین عرضه ی این محصول مطابق با استاندارترین فناوری های روز دنیا می باشد و در رنگ های آفتابی و مهتابی و بسته به محل مورد استفاده و هم چنین سلیقه مصرف کننده، وجود دارد. با تولید انواع پنل های ال ای دی تمام لامپ های قدیمی و حتی مهتابی ها کمتر به فروش می رسد. در واقع پنل های ال ای دی طرفداران زیادی پیدا کرده و از پرفروش ترین مدل های لامپ می باشد.

قیمت فروش پنل ها بسته به نوع و سایز پنل، رنگ بدنه ی پنل، رنگ لامپ مصرفی، کیفیت جنس پنل،طرح ها و مدل های مختلفی که دارد،متفاوت می باشد.

علاوه بر خرید حضوری و مستقیم میتوان انواع پنل های مختلف را از طریق فضای مجازی و اینترنتی که اکثر فروشگاه های این پنل دارند، به صورت غیر حضوری خریداری کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *