فروش پنل سقفی ارزان قیمت و با کیفیت توسط مراکز و مجموعه های زیادی در سایر استان های کشور صورت می گیرد. مجموعه ما نیز در این زمینه پیشتاز است و محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد. خریداران برای خرید پنل سقفی، به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را به صورت انلاین سفارش دهند.

خرید عمده پنل سقفی ارزان

ویژگی بهترین نوع پنل سقفی

ویژگی بهترین نوع پنل سقفی انواع پنل های سقفی موجود در بازار دارای ویژگی هایی و مزیت های هستند که در ادامه شما را با انها اشنا خواهم کرد.

ویژگی های پنل های سقفی:

وات: پنل های سقفی بر خلاف چراغ های معمولی، دارای وات های مختلفی هستند که خریدار با توجه به مکان مورد استفاده، می تواند پنل سقفی با وات مناسب را انتخاب کند. وات به معنایی مقدار نور ان پنل و روشنایی هست که برای پنل های سقفی معمولا از 4w شروع می شود و تا 200w هم وجود دارد. w مخفف وات است.

ابعاد: اندازه پنل های سقفی محدودیتی ندارد و تنوع سایز در این پنل ها به وفور دیده می شود که مصرف کنندگان می توانند با توجه به مقدار فضایی موجودی که دارند، یک پنل با همان ابعاد را انتخاب و خریداری کنند.

نوع پنل: پنل های سقفی معمولا در دو دسته قرار می گیرند؛ پنل های روکار و پنل های توکار، پنل های روکار همانطور که از اسمشان پیداست روی سقف نصب می شوند مانند سقف خانه های قدیمی و مغازه های اجری، و پنل های توکار داخل سقف نصب می شوند که معمولا برای سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر برای خانه های مدرن و فروشگاه های بزرگ و مغازه های با سقف کاذب، کاربرد دارند.

پنل های سقفی به شکل های گوناگونی تولید می شوند که عبارتند از پنل های: دایره ای، مربع، مسطتیل و بیضی شکل هستند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و در فضاهای خاصی نصب می شوند.

تنوع رنگ: در پنل های سقفی تنوع رنگ بسیار زیادی وجود دارد و با توجه به مکان مورد نظر برای نصب پنل، رنگ مناسبی وجود دارد و خریدار می تواند یک رنگ مناسب انتخاب و خریداری کند و همچنین بعضی از پنل ها دارای دو رنگ هستند که هنگام نصب ان، کاربر می تواند با خاموش و روشن کردن ان پنل، یکی از سه حالت را روشن نگه دارد. نوع دیگر پنل ها دارای ریموت کنترل هستند و می توانند انواع رنگ را تولید کنند همچنین با استفاده از نرم افزار مخصوص می توان ان را با گوشی همراه کنترل کرد.

تولیدکننده انواع پنل سقفی

تولیدکننده انواع پنل سقفی تولید پنل سقفی توسط شرکت ها و کارگاه های زیادی در کشور صورت می گیرد. امروزه با افزایش طرفداران پنل های سقفی، شرکت های زیادی اقدام به تولید این پنل ها کرده اند و همچنین کارگاه های معتبر نیز در داخل کشور در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و ساخت این پنل ها با کیفیت بالا صورت می گیرد. همچنین محصولات تولید شده در کشور، به دلیل کیفیت بالایی که دارند و قیمت مناسب انها، به کشور های دیگر صادرات می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *