پنل ال ای دی روکار مربع توسط پیچ هایی که در اطراف آن ها وجود دارند درون سقف های معمولی پیچ می شوند و برای سرویس های بهداشتی و راهرو ها بسیار مناسب هستند که در فاصله های منظمی نسبت به یکدیگر نصب می‌شوند. از شرکت های سازنده این پنل ها می توان به صورت عمده پنل های روکار مربعی ویژه را سفارش داد تا با قیمت به صرفه تری به دست مشتری برسد.

سفارش عمده پنل ال ای دی روکار مربع ویژه

بررسی کیفی پنل ال ای دی روکار

بررسی کیفی پنل ال ای دی روکار پنل های ال ای دی روکار دارای کیفیت بسیار بالایی هستند زیرا هم از جنس بسیار خوبی برخوردارند و هم بسیار پر نور بوده و محیط را نسبت به چراغهای دیگر روشنتر می‌کند این پنل را در شکل های مختلفی همچون مربع دایره و غیره تولید می‌شوند که بزرگترین سایز آنها به شکل مربع تولید شده و به صورت همسطح دیوار و به آسانی بر روی آن نصب می‌شوند.

این پنل ها دارای قاب های پلاستیکی و شیشه ای برای حفاظت از لامپ های ال ای دی که در درون این قاب ها هستند به کار می روند و از ورود گردو غبار به داخل چراغ ها جلوگیری می شود. همچنین در محیط های سرویس بهداشتی رطوبت ممکن است چرا که آسیب برساند نیز این قاب ها از چراغ ها محافظت کرده و بر اثر سرگرم شدن چراغها مشکلی برایشان ایجاد نمی‌شود.

نکته دیگری که به کیفیت این پنل ها می افزاید مصرف بهینه آنها در برق است که نسبت به مقدار نوری که تولید می کنند بسیار کم مصرف هستند و گرمای بسیار کمی را به وجود می آورند تا انرژی گرمایی موجب گرم شدن محیط نشوند و در هوای معتدل نیاز به وسایل خنک کننده وجود نداشته باشد. پنل های روکار دارای تراشه های آلومینیومی هستند که باعث پردازش نور منظم می شود. نصب بسیار ساده ی این پنل ها به تسریع در عملیات برقکاری محیط های کار و منزل کمک می کند و تولید پنل بسیار بازار فروش خوبی دارد و فروش پنل در بازار توسط بسیاری از افراد انجام می شود.

قیمت تولیدی پنل ال ای دی روکار مربع

قیمت تولیدی پنل ال ای دی روکار مربع پنل های ال ای دی دارای قیمت های مختلفی هستند که هر چه واسطه ها در این بین حذف شوند پنل ها با قیمت به صرفه تری در اختیار مشتری قرار می گیرند. همچنین اگر به صورت مستقیم از کارخانه خریداری شوند با قیمت تولیدی به دست مصرف کننده می‌رسند که با توجه به نوسانات قیمت در بازار ممکن است هر روزه با قیمت های متنوعی باشند، برای خرید مطمئن با قیمتی مقرون به صرفه می توانید از سایت شرکت ما به عنوان یک فروشنده معتبر خرید خود را انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *