مراکز و مجموعه های زیادی در زمینه فروش انواع پنل ال ای دی توکار سقفی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند. که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب با برند ها و اندازه های مختلف به دو روش به مشتریان خود ارائه می دهند. فروش این محصولات به دو روش حضوری و اینترنتی، در سراسر کشور صورت می گیرد. در صورت خرید حضوری، مشتری می تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند و هم به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت اینترنتی این مراکز، خرید خود را انجام بدهد.

مرکز انواع پنل ال ای دی توکار سقفی

ویژگی بهترین نوع پنل ال ای دی توکار

ویژگی بهترین نوع پنل ال ای دی توکار پنل ال ای دی توکار، دارای ویژگی ها و مزیت های است، که این پنل ها را به محبوب ترین و مرغوب ترین نوع پنل ها تبدیل کرده است و امروزه در هر مکانی از این پنل های توکار استفاده می شود و عملکرد بسیار مناسبی دارند. مزایای پنل ال ای دی:

1 طول عمر: اولین و مهم‌ ترین معیار، در لامپ‌ های ال ای دی محسوب می شود. پنل های ال ای دی طول عمری بین ۵۰ هزار تا ۶۰ هزار ساعت دارند. این طول عمر در مقایسه با لامپ های دیگر بسیار بیشتر است.

2 بازده نوری: از دیگر مزیت پنل ال ای دی می‌ توان به بازده نوری بالای این لامپ ها اشاره کرد.

3 روشن شدن به موقع: پنل های ال ای دی به محض رسیدن ولتاژ به آن‌ ها روشن می‌ شوند.

4 تعداد خاموش روشن: طول عمر لامپ ال ای دی به هیچ وجه به تعداد روشن و خاموش شدن انها بستگی ندارد، می‌توان لامپ‌ ال ای دی را میلیون‌ ها بار روشن و خاموش کرد. در واقع طول عمر لامپ‌ های ال ای دی تنها به مدت زمان روشن بودن بستگی دارد.

5 جریان راه اندازی: پنل های ال ای دی به زمانی برای روشن نیازی ندارند و در واقع هنگامی که برق به انها برسد در صدم ثانیه روشن می شوند.

6 کاهش نور: کلیه لامپ‌ های دیگر با گذشت زمان دچار افت شدت نور می‌ شوند. اما پنل های ال ای دی طول عمر زیادی دارند و در طول عمر انها هیچ تغییری در نور ان ها به وجود نمی اید. همچنین پنل های ال ای دی ها قابلیت تغذیه هم با جریان AC و هم جریان DC با مصرف کم را دارند. و همچنین می‌توان از منابع انرژی خورشیدی یا باتری نیز جهت تأمین نیروی انها استفاده کرد.

صادرات انواع پنل ال ای دی توکار سقفی

صادرات انواع پنل ال ای دی توکار سقفی تولید پنل ال ای دی، با کیفیت و متنوع در کشورمان صورت می گیرد. همچنین محصولات تولید شده، با قیمت مناسبی توسط مجموعه های زیادی، به سایر کشور ها صادرات می شود همچنین ایران در زمینه ی صادرات پنل های روشنایی، پیشتاز است.

مجموعه ما جزو بزرگترین و معتبر ترین مراکز فروش و صادرات انواع پنل های ال ای دی با کیفیت در کشور است. که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی به کشور های همجوار و سایر کشور های دیگر صادرات می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *