وال واشر خطی گونه ای از چراغ های روشنایی بوده که از کنار هم قرار گرفتن لامپ های ال ای دی به صورت مرتب و در اشکال مختلف تولید گردیده است.

معمولا این چراغ ها از نظر رنگ نور و توان چراغ با یکدیگر تفاوت داشته و از تنوع بالایی برخوردار می باشند.

و نمونه های مختلف این لامپ ها پس از تولید، به صورت عمده توزیع گردیده و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

توزیع عمده وال واشر خطی

اطلاعاتی درباره وال واشر خطی

اطلاعاتی درباره وال واشر خطی در حقیقت وال واشر به مجموعه ای از چراغ های روشنایی گفته می شود که در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

بنابراین به کمک وال واشر ها به روشنایی یکنواختی دست خواهیم یافت و از این محصولات روشنایی به منظور نور پردازی استفاده خواهد شد.

 وال واشر ها از تنوع بالایی برخوردار می باشند و در واقع تعداد لامپ ها، نوع لامپ های مصرفی، توان لامپ ها و نحوه قرار گرفتن لامپ ها در کنار یکدیگر، انواع وال واشر را به وجود می آورند.

از این رو انواع وال واشر، شامل وال واشر آبشاری، پرچمی، مولتی کالر، فول کالر، خطی و RGB می باشد.

البته لازم به ذکر است که در میان نمونه های مختلف تولید شده، وال واشر خطی به عنوان یکی از بهترین وال واشر ها شناخته شده است، زیرا این محصولات روشنایی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار خواهد بود. 

بنابراین در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های وال واشر خطی خواهیم پرداخت.

در واقع وال واشر خطی مجموعه ای از چراغ های ال ای دی بوده که به صورت مرتب و در امتداد هم و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

و اما از دیگر ویژگی های وال واشر خطی، این بوده  که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و حالت ارتجاعی خواهد داشت.

هم چنین  این محصولات، دوام و طول عمر بالایی داشته و در ضمن از مصرف برق پایینی برخوردار می باشند.

معمولا لامپ های وال واشر خطی در رنگ های سفید یا هفت رنگ تولید گردیده که هر کدام از آن ها از توان های مصرفی متفاوتی برخوردار می باشد.

در ضمن این محصولات به دلیل طیف نور ثابت و یکنواختی که دارند، عمدتا به منظور نور پردازی دکوراسیون داخلی یا نور پردازی برای محیط خارجی و نمای ساختمان استفاده می گردند.

واردات بهترین وال واشر خطی

واردات بهترین وال واشر خطی وال واشر خطی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در صنایع روشنایی بوده که در نمونه های مختلف ایرانی و وارداتی در بازار، به فروش خواهد رسید.

البته لازم به ذکر است که نمونه های با کیفیت این محصول در ازای واردات وال واشر در داخل کشور ارائه گردیده است و در واقع وال واشر های وارداتی به دلیل کیفیت در نور پردازی و عمر طولانی در میان سایر محصولات روشنایی از جایگاه ویژه ای برخوردار گردیده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *