قیمت عمده وال واشر چمنی بر اساس نوع و سایز آن تعیین می شود. قیمت ها را به صورت به روز می توانید با جستجو در اینترنت بیابید. وال واشر بر روی فضاهای بیرونی مانند چمن ها یا نمای ساختمان ها نصب می شوند. به همین دلیل باید بسیار باکیفیت باشند چرا که عوض کردن آنها در صورت خرابی کار دشواری است. بسته به جنس محصول، قیمت ها تعیین می شود. می توانید با یک نرخ مناسب آن را از سایت ما خریداری نمایید.

قیمت عمده وال واشر چمنی

نحوه عملکرد وال واشر چمنی

نحوه عملکرد وال واشر چمنی وال واشرها المان های روشنایی مدرن در دنیای امروزند. نحوه عملکرد دستگاه به کمک چهار قسمت اصلی انجام می شود. بدنه یا پایه و یک قسمت که نور از آن رد می شود مانند شیشه یا طلق که قابلیت عبور نور از آنها به خوبی فراهم است. بخش دوم شامل یک منبع نوری یا همان ال ای دی ها هستند که نور را تولید می کنند. قسمت سوم که لنز دستگاه را شامل می شود و وظیفه آن زاویه دار کردن نور تولید شده توسط لامپ ها است.

بخش چهارم درایور را شامل شده که وظیفه تبدیل نمودن برق شهری به ولتاژ مورد نیاز برای روشن نمودن وال واشرها را بر عهده دارد. عملکرد وال واشرها بر اساس نوع آن متفاوت است. همچنین میزان رنگ نور خروجی، نوع نصب و نوع قاب نیز در نحوه کارکرد این قطعات تاثیرگذار است.

وال واشرهای چمنی را می توان برای روشن کردن فضاهای باز استفاده کرد. نوردهی مناسب آنها نیاز به استفاده از پروژکتورهای بزرگ را به حداقل می رساند. در نتیجه هم می توان در مصرف برق صرفه جویی نمود و هم زیبایی فضای مورد نظر را چند برابر کرد. آنها می توانند نور را در زوایای مختلف شکسته و به خصوص در شب شکل ویژه ای به فضای سبز بدهند.

تولید عمده وال واشر چمنی

تولید عمده وال واشر چمنی

تولید وال واشر عمده چمنی به کمک فناوری های روز و تجربه متخصصینی انجام می شود که در این زمینه آموزش های لازم را دیده اند. در واقع این محصول از جمله المان های نورپردازی در دنیای امروز محسوب می شود که از کنار یکدیگر قرار گرفتن چندین منبع نوری متعدد تولید می شوند. در واقع در جایی که به نور زیاد نیاز باشد و در عین حال نتوان از پروژکتور استفاده نمود، از وال واشرها استفاده می شود.

از قطعات الکترونیکی مرغوب و باکیفیت بالا در تولید انواع وال واشر استفاده می شود تا عمر آن به چند برابر افزایش یابد. همچنین با انتخاب و به کارگیری مواد درجه یک در تولید قاب های آلومینیومی، انتقال حرارت در وال واشرها به طور قابل توجهی افزایش یافته و عمر مفید آن را افزایش می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *