جت لایت سی او بی

بزرگترین مرکز خرید جت لایت سی او بی و انواع جت لایت های ال ای دی تمامی محصولات خود را بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در سراسر کشور به فروش می رساند.نورپردازی نمای ساختمان با جت لایت COB یکی از روش هایی است که برای تأمین روشنایی ساختمان ها گزینه ای کاربردی می باشد و می تواند نمای بیرونی ساختمان شما را علاوه بر روشن کردن زیبا و جذاب نماید.طراحی بدنه این محصولات به گونه ای است که در برابر عوامل طبیعی هم چون بارش شدید، نور آفتاب، سرما، گرما و همچنین خوردگی مقاوم می باشند به همین دلیل با اطمینان می توانید از این المان روشنایی استفاده نمایید.

عملکرد و کاربرد جت لایت سی او بی چیست؟

جت لایت سی او بی در واقع نوعی نور افکن پایه دار است که روی زمین یا روی هر سطحی قابل نصب بوده و نوری خطی و پر شتاب و متمرکز را به سمت بالا روی ساختمان می تاباند.در ساختمان داخلی یک جت لایت سی او بی، COB های قوی قرار دارد که تشکیل شده از تعداد زیادی ال ای دی یا دیود نوری که روی یک صفحه به صورت فشرده قرار دارند و می توانند نوری متمرکز را با شدت و قدرت بالا در فضا منتشر سازند.جت لایت ها از آنجایی که مجهز به این نوع لامپ هستند در نتیجه پرتاب نور بالایی داشته و می توانند کاملأ یک ستون را در یک ساختمان روشن کنند.یکی از ویژگی های دیگر این محصولات نورپردازی نمای ساختمان دارا بودن لنزی است که شدت و شار نوری را بالا برده و کمک می کند نور با قدرت بیشتر و ارتفاع بالاتر منتشر شود.این چراغ ها به صورت روکار نصب می شود و دارای درجه حفاظت IP65 است که نشان می دهد چراغ در برابر بارش باران و عوامل طبیعی مقاومت مناسبی دارد.بیشترین کاربرد را در نورپردازی نمای ساختمان ها، پایه ها، ستون ها و یا المان های شهری دارد.

ویژگی های مهم جت لایت سی او بی عبارتند از:

  • کیفیت بالا و طول عمر بسیار زیاد
  • بهره گیری از تکنولوژی سی او بی
  • پخش نور بسیار مناسب و متمرکز
  • عملکرد و کارآیی بالا و قوی
  • بدون آلودگی محیطی و آسیب به چشم
  • مقرون بصرفه ترین در عین حال بازدهی بالا

مرکز خرید جت لایت سی او بی ارزان در تهران

جت لایت ال ای دی

طراحی یک سیستم نورپردازی مناسب برای نمای ساختمان‌ها کار آسانی نیست زیرا نور و روشنایی اساس معماری و طراحی است.این کار نیاز به تخصص و دانش طراحی دارد که معمولاً طراح نما آن را بر عهده می‌گیرد.برای انتخاب تجهیزات مناسب جهت نورپردازی نما باید عوامل مختلف را در نظر بگیرید تا بتوانید محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید.شما می توانید جهت خرید انواع جت لایت COB و یا اطلاع از قیمت این محصولات به مرکز خرید ضحی نور به صورت اینترنتی و حتی حضوری مراجعه کرده و محصول مورد نظرتان را با دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان خریداری نمایید.مجموعه ضحی نور با بهره گیری از فناوری روز و استفاده از دانش مهندسین و طراحان داخلی، تمام تلاش خود را در ارائه بهترین و خلاقانه ترین محصولات و چراغهای روشنایی قرار داده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ از تعداد چند تا خرید عمده محسوب میشود؟ هزینه باربری به چه صورت محاسبه میشود؟ باتشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *