امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی لامپ های متنوعی ساخته شده که هرکدام برای اماکن مختلف و برای کار های متنوعی نیز می باشد. یکی از لامپ هایی که جدیدا برای زیبایی فضای داخلی و هم چنین فضای خارجی ساختمان ها استفاده می شود چراغ سقفی توکار ال ای دی می باشد. این لامپ ها در واقع سری جدید و تغییر یافته لامپ های رشته ای می باشند. برای اشنایی بیشتر با این مدل از لامپ ها و مراکز مطمعن خرید این لامپ ها در ادامه با ما همراه باشید.

مراکز خرید چراغ سقفی توکار ال ای دی

کیفیت برتر چراغ سقفی توکار ال ای دی

کیفیت برتر چراغ سقفی توکار ال ای دی لامپ های سقفی توکار ال ای دی که به ان ها هالوژن نیز می گویند، از رشته های تنگستن و مقدار گاز بی اثر و هم چنین برخی عناصر هالوژن مانند برم یا ید تشکیل می شوند. لامپ های هالوژن به سه دسته کلی لامپ‌های هالوژن ال ای دی و لامپ‌های هالوژن سی او بی و لامپ‌های هالوژن اس ام دی تقسیم می شوند.

در لامپ های نوع ال ای دی از دیود های نور افشان استفاده شده است. این دیود ها در کنار هم قرار می گیرند و وقتی جریان از ان ها عبور می کند باعث روشن شدن لامپ ها می شود. هر چه تعداد این دیود ها بیشتر شود روشنایی لامپ نیز بیشتر می شود. در هنگام خرید چراغ های ال ای دی حتما به این موضوع دقت کنید.

علت استفاده از این لامپ ها یکی کیفیت نور خوب این لامپ ها می باشد نور را به صورت یکنواخت پخش می کند همین موضوع هم باعث شده تا از ان ها در فضای ساختمان ها استفاده شود. علت دیگر اندازه کوچک این لامپ ها می باشد که در فضاهای کوچک و هم چنین به تعداد زیاد در فضاهای بزرگ از ان میتوان استفاده کرد. یکی دیگر از مزایای این لامپ کم مصرف بودن ان است که باعث می شود استفاده از ان ها مقرون به صرفه باشد. هم چنین برخی افراد نیاز دارند بدون خاموش یا روشن کردن لامپی میزان روشنایی ان را کنترل کنند این نوع لامپ برای این افراد گزینه مناسبی می باشد.

از معایب این لامپ می توان به گاز های سمی که هنگام تولید چراغ در ان قرار می دهند اشاره کرد. هر زمان که این لامپ ها بشکند نباید با ان تماس مستقیم داشته باشید.

یکی دیگر از معایب این لامپ ها روغن روی ان می باشد که نسبت به ان بسیار حساس است و نا مرغوب بودن ان باعث کاهش طول عمر لامپ می شود.

خرید انواع چراغ سقفی توکار ال ای دی

خرید انواع چراغ سقفی توکار ال ای دی همان طور که می دانید شرکت های متنوعی هستند که از این لامپ ها تولید و روانه بازار می کنند. و هم چنین کالاهای وارداتی نیز در بین رقبا می باشند. در این بین لامپ های ال ای دی برند یکتا افروز از کیفیت خوبی برخوردارند و حتی با با کالا های وارداتی رقابت نیز می کند. بعد از مطالعه ویژگی این لامپ، در صورت تمایل برای خرید ان میتوانید در سایت ما لامپ ها را مشاهده کرده و با مقایسه قیمت های روز بهترین خرید را داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه ها

  • سلام و درود فراوان نمونه کارهایی که در سایت قرار دادید موجود هست؟ قیمتشون چطوره؟ کاش لیست و تعداد موجودی ها را در سایت قرار دهید تا به راحتی بتوانیم خرید کنیم.

  • به صورت مطمئن می توانم بگویم که با قیمتی که شما این محصول را به مشتریان خود می دهید در هیچ فروشگاه یا مرکز دیگری نمیتوان آن را با این قیمت پیدا کرد. امید وارم همیشه پر رونق و پر فروش باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *