لامپ ال ای دی حبابی رنگی در هنگام مصرف انرژی کمی استفاده می کند و جزء لامپ‌ های کم مصرف محسوب شده می شود فروش این محصول به دلیل استقبال بی نظیر مصرف‌کنندگان و کیفیت مرغوب افزایش چشمگیری داشته که عرضه و خرید لامپ ال ای دی در فروشگاه ها و نمایندگی های تجهیزات لوازم برقی در سراسر کشور امکان پذیر می باشد همچنین با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی محصول مورد نظر خود را با کیفیت عالی و دارای گارانتی دریافت و خریداری کنید. 

بازار فروش لامپ ال ای دی حبابی رنگی

مشخصه لامپ ال ای دی حبابی رنگی

مشخصه لامپ ال ای دی حبابی رنگی لامپ ال ای دی دارای ظاهری زیبا و ابعاد کوچک است که جریان برقی مصرفی آن حدود ۲۰ آمپر بوده که در صورت زیاد شدن مصرف انرژی باعث سوختگی لامپ می‌شود این لامپ دارای رنگ‌های متفاوتی از جمله زرد، قرمز، بنفش، آبی، نارنجی و سفید می باشد که در هنگام خرید بنا به سلیقه و علاقه خود رنگ مورد دلخواه تان را انتخاب می کنید لامپ ال ای دی جزء لامپ های نمانور محسوب می‌شود یکی از ویژگی‌های این لامپ‌ها عمر طولانی آن بوده که باعث شده فروش بالایی داشته باشد از این لامپ به عنوان لامپ تزئینی، لامپ شب خواب و فانتزی استفاده فراوانی می شود که دارای شیشه نازک ولی در عین حال مقاوم و در رنگ‌های گوناکون می باشد یکی از مشخصات این محصول طیف رنگی وسیع آن است که برای ایجاد روشنایی بسیار کاربرد دارد مزایا و ویژگی لامپ ال ای دی رنگی عبارتند است: 1. صرفه جویی در مصرف انرژی 2. عمر طولانی 3. حرارت کم و تلفات پایین 4. ولتاژ وسیع 5. روشن شدن سریع 6. رنگ یکنواخت 7. عاری از اشعه های مضر 8. دامنه رنگ وسیع. این لامپ دارای سرپیچ از جنس سرامیک بوده که جایگزین بسیار عالی برای لامپ های پرمصرف قدیمی می باشد این محصول به دلیل عدم پراکندگی اشعه فرابنفش باعث جلوگیری از آسیب رساندن به چشم و بدن می شود کاربرد های این محصول عبارتند از: استفاده در مراسم و تزئینات ساختمان به عنوان ریسه های نورپردازی، مناسب برای جایگزینی لامپ های دیگر. از این نوع لامپ در شرایط محیطی سرد و خشک و مرطوب استفاده می‌شود باید در زمان نصب یا تعویض آن دقت کافی داشت از جداسازی قطعات این محصول جلوگیری شود برای نصب آن از سرپیچ استاندارد و مناسب استفاده شود.

واردات لامپ ال ای دی حبابی رنگی

واردات لامپ ال ای دی حبابی رنگی واردات لامپ ال ای دی رنگی به کشور انجام می‌شود امروزه با توجه به افزایش نیاز های مردم برای تجهیزات روشنایی ایران قصد دارد که برای فراهم کردن نیاز مردم این محصولات را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب از کشورهای دیگر وارد کند که از نظر کیفیت تضمین شده باشد فروشگاه های تجهیزات لوازم برقی محصولات وارداتی را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در خدمت مردم و مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *