جهت پخش لامپ LED سقفی می توانید به سایت فروش آنلاین ما مراجعه نمایید. ما در سایت خود اقدام به عرضه انواع لامپ های ال ای دی نظیر لامپ ال ای دی سقفی کرده‌ایم و این محصولات را با کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب عرضه کرده‌ایم تا مشتریان محترم بتوانند با خیال راحت خرید نمایند. قابل ذکر است که کیفیت لامپ های ما بسیار بالا است.

مرکز پخش لامپ LED سقفی

همه چیز درباره لامپ LED سقفی

همه چیز درباره لامپ LED سقفی

 برخی از ویژگی های لامپ ال ای دی سقفی به شرح زیر است:

لامپ LED سقفی جزو یکی دیگر از انواع و اقسام محصولات صنایع روشنایی است. این لامپ ها برای استفاده روشنایی داخلی و اصولا در سقف های کاذب مورد مصرف قرار می گیرند. بر طبق این بحث که تنوع توان مصرفی در انواع لامپ های ال ای دی سقفی خیلی بالا می باشد، طیف گسترده و متنوعی از سلایق مردم می توانند از این محصولات استفاده کنند

حالا ویژگی لامپ ال ای دی سقفی را به صورت جزئی تر بیان می کنیم:

  • صرفه جویی کردن در استفاده از برق مصرفی .
  • بازدهی نور بالا، داشتن طول عمر بالا و همچنین کیفیت نوری مناسب.
  • به سبب تنوع و همچنین شکل ظاهری در طراحی دکوراسیون خانه و دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرند.

 لامپ ال ای دی سقفی در شکل های گوناگونی تولید و عرضه می گردد. ظاهر پنل های گرد دور شیشه مشابه لامپ های هالوژنی توکار می باشد اما کیفیت نور بالاتری نسبت به لامپ های هالوژنی دارند. یک از پرکاربردترین محصولات ال ای دی ، پنل های ۶۰*۶۰ می باشد که به سبب ظاهر مناسب و البته داشتن زاویه تابش متعادل مورد اقبال مصرف کنندگان واقع می گردد.

لامپ ال ای دی سقفی شامل تنوع خیلی وسیعی است. امروزه بر طبق رشد و پیشرفت لامپ های ال ای دی سقفی و به دنبال آن محبوبیت این لامپ ها در بین همه مردم، برندهای زیادی نسبت به ساخت این مدل لامپ اقدام کرده اند. 

انواع و اقسام لامپ ال ای دی سقفی مصرفی:

بر طبق نوع مصرف، می توانیم کاربرد لامپ ال ای دی سقفی را به سه دسته کلی دسته بندی کنیم :

o    لامپ LED اداری

o    لامپ LED خانگی

o    لامپ LED صنعتی


    لامپ های LEDدر ابتدا خیلی به عنوان چراغ در درون دستگاه‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گرفته است، با وجود خصوصیات لامپ ال ای دی سقفی و همینطور کاربرد های انواع لامپ ال ای دی سقفی، این کالا موفق شده اند جای خود را در صنایع روشنایی در دنیا باز کنند.

قیمت تولیدی لامپ LED سقفی

قیمت تولیدی لامپ LED سقفی

با توجه به نوسان بالای قیمت لامپ ال ای دی سقفی و همچنین سایر محصولات الکترونیکی در بازار ، ما نمی توانیم قیمت دقیق و مشخصی برای این محصول در نظر بگیریم ولی چنانچه مشتریان محترم بخواهند از قیمت تقریبی این کالا مطلع گردند می توانند به سایت های فروش در اینترنت مراجعه کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *