آخرین قیمت ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ۱۰۰ متری بسته به نوسانات بازار و کیفیت محصول متفاوت بوده و کیفیت عایق، سیم و دیگر اتصالات در نرخ گذاری آن تاثیرگذار بوده است، علاوه بر آن نحوه خرید و فروش در قیمت تاثیرگذار است به نحوی که اگر عمده یا بدون واسطه خریداری شود بسیار باصرفه و باسود بیشتری در دسترس مشتری قرار خواهد گرفت‌.

آخرین قیمت ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ۱۰۰ متری

کاربرد انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین

کاربرد انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین کاربردها و مصارف زیادی دارد و در فضاها و محیط های داخلی و خارجی در انواع ساختمان ها به صورت گسترده ای بکار می رود، لذا در فضاهای شهری و خیابان ها، پل، هتل، رستوران، کافی شاپ ها، پاساژ ها، سقف، دیوار و … می تواند استفاده شود که تژئینات، نوپردازی و نور مخفی را بر عهده دارد.

ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین دارای قطر و عرض بیشتری است که سطح مقطعی گرد داشته است و از سیمی از جنس مس تشکیل شده است، این سیم نیز در صورتی که خالص تر باشد کیفیت بهتری دارد و ال ای دی هایی متعدی در آن ایجاد شده که بر روی سیم قرار گرفته اند.

ریسه دارای فلاشرهایی است که میزان نور به صورت دلخواه بوسیله فلاشر تنظیم می شود و سوکت هایی که در ریسه است نیز برق شهری را تبدیل به برق مورد نیاز می نماید، همچنین در این ریسه چیپ هایی تعبیه شده که اتصال دهنده برق به ریسه است و ابتدا و انتهای آن نیز با سوکت یا رابط به هم متصل می شود.

صادرات انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ۱۰۰ متری

صادرات انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ۱۰۰ متری صادرات ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ۱۰۰ متری توسط بسیاری از تولید کنندگان و تجاری انجام می شود که حضور گسترده ای در این عرصه داشته و توانستند با حفظ جایگاه این محصول در بازارهای بین المللی رونق خوبی به کسب و کار خود بدهند در نتیجه ارزآوری خوبی را به همراه داشته اند.

این زیسه شلنگی از شدت نور بالا و کیفیت منحصر به فردی برخوردار است که طول عمر بالایی دارد و در مدت زمانی که از آن استفاده می شود از کیفیت و شدت نور آن کاسته نخواهد شد، همچنین از تنوع رنگی مانند: آفتابی، مهتابی، بنفش، آبی، زرد، انبه، پرتقالی، سفید و … برخوردار می باشد.

ریسه ۵۷۳۰ بسیار منعطف بوده و به برق شهری ۲۲۰ ولت متصل می شود که بازدهی بالایی داشته و بسیار کم مصرف است به گونه ای که در زمان استفاده حرارت و گرما از خود تولید نمی کند، همچنین بدون اینکه اشعه ای از خود تولید کند نور ملایم و یکنواخت را انتشار می دهد که برای سلامتی انسان و برای محیط زیست مضر نیست.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *