پنل فول لایت یا به عبارتی * پنل سقفی روکار * یکی از بهترین و زیباترین چراغ های سقفی می باشد. این پنل از جدید ترین نوع پنل ها محسوب می شوند و زیبایی بسیارخیره کننده ای دارد.

پنل های فول لایت در بخش های داخلی بسیاری از اماکن عمومی، ساختمان های لوکس و هتل های پنج ستاره و غیره به تعداد زیادی نصب می شوند و درخشندگی فوق العاده جذابی دارند.

بازار فروش پنل فول لایت

موارد مصرف انواع پنل فول لایت

موارد مصرف انواع پنل فول لایت پنل فول لایت همان گونه که از نامش مشخص است از پر نور ترین پنل ها می باشد و انواع و اشکال مختلفی دارد که از جمله ی آن ها می توان به چراغ های هالوژن، چراغ های ال ای دی و غیره اشاره کرد.

هر کدام از انواع پنل ها در طرح ها و ضخامت های گوناگون، کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند که هر یک از این بعد ها مختص مکان هایی می باشند؛ به عنوان مثال ابعاد کوچک آن در مکان های کوچک و کوچک تر مانند اتاق خواب، درون کمد دیواری و از این قبیل مکان ها استفاده می شود. ابعاد بزرگ آن نیز در تالارها، بیمارستان ها، هتل ها و غیره به کار می رود.

این نوع پنل ها دارای روشنایی و زیبایی غیر قابل وصف می باشند که می توانند از راه دور متراژهای بسیار زیادی را روشن کرده، در معرض دید قرار دهند. جالب اینجاست، با وجود نورانیت فرآوان و درخشندگی منحصر به فردشان هیچ آسیبی به چشم انسان ها نمی رسانند و افراد را از تماشای خودشان به وجد می آورند؛ طوری که می توان این پنل ها را به ستارگان درخشان در روی زمین تشبیه کرد.

خرید عمده پنل فول لایت

خرید عمده پنل فول لایت پنل فول لایت از پنل های بسیار کمیاب می باشد چرا که از جدید ترین تکنولوژی های مدرن بشر در عصر امروزی محسوب می شود و برای بسیاری از مردم ناشناخته هست. اما در برخی از کشور های بزرگ و پیشرفته جهان مانند چین، ژاپن، کره جنوبی، آلمان و غیره به صورت عمده تولید و به نقاط مختلف جهان صادر می شود که در بین آن ها کشور چین یکی از معروف ترین کشورهای تولید پنل است که بزرگ ترین شرکت های تولید کننده پنل فول لایت را دارا می باشد. در کشور ایران نیز در شهرهایی نظیر قم، مشهد، تهران و غیره پنل فول لایت به میزان زیادی تولید می شود.

اینک که شما با این محصول کمیاب و زیبا آشنا شدید می توانید برای خرید پنل مورد نظر خود، به فروشگاه های توزیع پنل مراجعه کنید و از آن برای تزئین قسمت های مختلف منزل مسکونی، خانه باغ و ویلای خود، استفاده نمایید و آرامش و جذابیت را در مکان های مختلف خود تجربه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *