پنل سقفی توکار ۶۰*۶۰

پنل ال ای دی سقفی توکار ۶۰ در ۶۰


مشخصات و قیمت پنل سقفی توکار ۶۰*۶۰ ،بررسی قیمت و خرید اینترنتی پنل سقفی توکار ۶۰*۶۰، پنل های سقفی  ۶۰*۶۰ ضحی نور نسل جدیدی از پنل های توکار و مناسب جهت نصب در سقف های کاذب است و کلیه محصولات دارای نوردهی با توان واقعی و ضمانت و گارانتی می باشند.در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات پنل سقفی توکار ۶۰*۶۰

پنل سقفی توکار

پنل سقفی توکار ۶۰*۶۰ با داشتن بهره نوری و بازدهی بالا، دارای مصرف انرژی ناچیزی می باشند که همین امر سبب شده است امروزه استفاده از این پنل ها گسترش یابد و بتوان آنها را جایگزین چراغ های پر مصرف قدیمی نمود.

در ساختمان داخلی این پنل ها از لامپ های ال ای دی استفاده شده است که مصرف برق کمی دارند و می توانند نوری سالم و با کیفیت را در فضا منتشر سازند به همین دلیل در اداره ها، هتل ها، راهروی ساختمان ها، فروشگاه ها، مجتمع های تجاری و غیره می توان از این چراغ جهت تأمین روشنایی استفاده کرد و نوری با کیفیت را در این محیط ها ایجاد کرد.

نوری که توسط پنل سقفی توکار ۶۰*۶۰ تولید می شود کاملأ یکنواخت است و سبب ایجاد خیرگی در چشم نمی شود و انتخاب رنگ این نور به عهده مشتری می باشد که می توانند رنگ آفتابی یا مهتابی را انتخاب کنند ولی ترکیب هر دو رنگ در سالن های بزرگ سبب ایجاد نور بهتری در محیط می شود.

شرایط استفاده:

پنل سقفی توکار 60 در 60

  • قابل استفاده در شرایط محیطی سرد، خشک و مرطوب
  • از جدا سازی اجزاء و تعمیر و یا تغییر در محصول خودداری نمایید
  • این محصول را در فضای کاملأ بسته نصب ننمایید
  • از تماس دست با محصول در زمان روشن بودن و یا اندک زمانی پس از خاموشی به سبب حرارت بالا خودداری نمایید
  • این محصول را در مجاورت اشیاء قابل اشتعال همچون کاغذ یا پارچه قرار ندهید
  • در مکان های با احتمال ریزش آب و یا در دمای بسیار بالا استفاده نشود.
  • اطمینان حاصل نمایید که نصب یا تعویض این محصول در گستره ولتاژ مناسب صورت گرفته است

قیمت پنل سقفی توکار ۶۰*۶۰

پنل سقفی توکار

یکی از مهمترین محصولات تولیدی توسط گروه نورپردازی ما، تولید انواع پنل های ۶۰*۶۰ است.این پنل ها در انواع و طرح های متفاوت تولید و عرضه می گردند.به دلیل تولید مستقیم و عرضه بی واسطه، قیمت پنل ۶۰*۶۰ توکار توسط ما بسیار مناسب تر و ارزان تر از سایر فروشگاهاست.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”left” ]شما مشتریان می توانید برای خرید پنل سقفی توکار ۶۰*۶۰ ضحی نور و یا اطلاع از قیمت این محصول به سایت ما مراجعه نمایید و یا از طریق همکاران ما در بخش فروش اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد این محصول و توان های مختلف آن کسب نمایید.[/hwgold-dash]

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *