لامپ ال ای دی حبابی ۲۰ وات

لیست قیمت لامپ ال ای دی حبابی ۲۰ وات عمده ،خرید اینترنتی و فروش ویژه لامپ led حبابی ۲۰ وات به صورت انبوه و تک به همراه تخفیف های ویژه و گارانتی معتبر کالا، شرکت ضحی نور این بار برای افرادی که به لامپ های پر نور نیاز دارند، لامپ فوق را عرضه کرده است.

انواع لامپ ال ای دی 20 وات

کاربران عزیز فروشگاه ضحی نور، خوشحالیم که لحظاتی از وقت ارزشمند خود را به ما اختصاص داده اید.در این بخش می خواهیم به معرفی لامپ ال ای دی حبابی ۲۰ وات بپردازیم.

معرفی اجمالی لامپ ال ای دی حبابی ۲۰ وات

انواع لامپ ال ای دی حبابی

لامپ ال ای دی حبابی ۲۰ وات به شکل گرد و ساده طراحی شده و به صورت مات با دو رنگ نور آفتابی و مهتابی در دسترس است.از این لامپ ها می توان جهت تأمین روشنایی و همچنین تزئین فضا در محیط های مختلف استفاده کرد.همچنین بسته به نوع محیط، رنگ مهتابی، آفتابی و یا ترکیب هر دو با هم مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع سرپیچ استفاده شده در لامپ LED حبابی ۲۰ وات، سرپیچ E27 یا معمولی است که می تواند جایگزین مناسبی به جای لامپ سرپیچ بزرگ کم مصرف و رشته ای باشد.وزن لامپ حبابی ۲۰ وات ۱۳۷ گرم و با ابعاد ۸۰ در ۱۵۵ میلی متر تولید می شود.

لامپ ال ای دی

در انواع لامپ ال ای دی حبابی از تکنولوژی SMD استفاده شده است تا محصول در کنار قابلیت دفع حرارت بالا، عمر طولانی داشته باشد.عمر این لامپ در حدود ۳۵۰۰۰ ساعت می باشد.بدنه این لامپ از جنس پلی کربنات حرارتی ساخته شده است که قابلیت انتقال مطلوب حرارت و مقاومت بالا در برابر گرما را داشته است

لامپ ال ای دی حبابی

کاربرد لامپ LED حبابی ۲۰ وات

لامپ ال ای دی حبابی ۲۰ وات را می توات برای پوشش دهی روشنایی محیط های مختلف از جمله محیط های مسکونی، اداری و تجاری استفاده نمود.معمولأ در محیط های اداری از لامپ های مهتابی، در محیط های تجاری بیشتر از لامپ های آفتابی،در اتاق خواب لامپ مهتابی و در هال  و پذیرایی ترکیب هر دو استفاده می شود.

لیست قیمت لامپ ال ای دی حبابی ۲۰ وات عمده

لامپ LED حبابی را وقتی می خواهیم تهیه کنیم فروشنده نمونه های متنوعی را معرفی می کند که هر کدام مشخصات خاصی را دارا می باشند.با وجود مشتریان بسیار با تولیدات عمده لامپ ها مواجه هستیم که علاوه بر فروش در داخل کشور به بازارهای خارجی نیز صادر می گردند.صادرات لامپ ال ای دی حبابی به کشورهای دیگر به طور عمده اعمال می گردد، لامپ ال ای دی حبابی ۲۰ وات از جمله این موارد است.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]لامپ LED حبابی ۲۰ وات در انواع مختلف از طریق سایت ضحی نور به نمایش گذاشته می شوند تا مشتریان اطلاعات کافی راجع به قیمت و سطح کیفی کالا به دست آورند و بعد اقدام به خرید نمایند.[/highlight-red]

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *