افزایش قیمت برق سبب می شود که انسانها به فکر جایگزین وسایل و ابزار برقی خود با وسایل کم مصرف تر و پر بازده تر بیافتند. در همین راستا سایت ما به عنوان مرکز عرضه انواع لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات به عرضه و فروش این محصولات می پردازد.

مرکز انواع لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات

کیفیت لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات

کیفیت لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات گرچه گسترش میل به استفاده از لامپ های کم مصرف به نوعی باعث رونق بازار خرید فروش این محصولات نیز شده است. با این وجود نمی توان کیفیت لامپ های کم مصرف موجود در بازار را یکسان دانست. از این رو برای افزایش آگاهی شما در مورد کیفیت لامپ های کم مصرف ۱۵۰ وات به صورت مختصر توضیحاتی ارائه می دهیم.

بر اساس داده های موجود ممکن است بتوان لامپ های صد و پنجاه وات کم مصرف موجود در بازار را به دو دسته آفتابی و مهتابی تقسیم نمود. لامپ های آفتابی دارای با نور زرد می باشد و نوع مهتابی را با  نور سفید مشخص می شود.

این لامپها به دلیل مزایایی که دارند از لامپ های قدیمی و رشته ای برتر شمرده می شوند از جمله آن که مصرف برق آنها بسیار از لامپ های قدیمی تر کمتر می باشد به گونه ای که گفته می شود  میزان برق مصرفی توسط لامپهای کم مصرف چیزی حدود یک پنجم لامپهای رشته ای می باشد. همچنین گفته می شود لامپ های کم مصرف با کیفیت بازده بهتر و عمر طولانی تری نسبت به لامپ های رشته ای دارد؛ به گونه ای که میزان نوری که از این لامپها ساطع می سود را تا دو برابر بیشتر لامپ های قدیمی و مقدار عمر آن را تا چهار برابر بیشتر ذکر کرده اند.

عمر طولانی لامپ های کم مصرف سبب شده است که برخی افراد استفاده از آن را در جاهای مرتفع نظیر سقف های بلند توصیه نمایند. نکته دیگری که درباره لامپ های مهتابی و آفتابی کم مصرف وجود دارد و دانستن آن خالی از لطف نیست این است که لامپ های مهتابی بازده خیلی بیشتری نسبت به لامپ های آفتابی دارند. بر اساس داده های موجود بازده نوری لامپ های مهتابی کم‌مصرف شش هزار و پانصد کلوین می باشد. این در حالی است که لامپ های آفتابی تنها دو هزار و هفتصد کلوین بازده نوری دارند. بنابراین می توان گفت که بازده لامپ های مهتابی تقریبا سه برابر لامپ های آفتابی می باشد.

قیمت تولیدی لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات

قیمت تولیدی لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات مشکلات و تحریم های اقتصادی چند سال گذشته سبب شده است که قیمت لامپ های کم مصرف صد و پنجاه وات همگام با سایر اجناس بازار در کوتاه زمانی بسیار گران گردد. با این وجود شاید دور از حقیقت نباشد که بگوییم  به دلیل اینکه لامپ های کم مصرف مورد نیاز همه خانه ها و مراکز صنعتی می باشند؛ بازار همچنان نیاز خود به این محصولات را احساس می نماید‌ و این امر سبب باقی ماندن رونق این محصول در بازار می گردد.

رونق بازار لامپ های کم مصرف سبب می شود که فروشندگان زیادی به عرضه و فروش این لامپ ها بپردازند. اما باید توجه کرد که همه  فروشندگان لامپ صد و پنجاه وات کم مصرف ممکن است این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت عرضه نکنند. برای خرید لامپ کم مصرف صد و پنجاه وات با کیفیت خوب و قیمت مناسب توصیه می شود به سراغ فروشندگان معتبر این محصول بروید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *