ریسه شلنگی متری دد نورپردازی ؛ عکاسی ؛تولد و مجالس عروسی بسیار کاربرد دارد و باعث نور دهی بیشتر در مکان می شود . ریسه های شلنگی انواع مختلفی دارد گرد و نواری هستند که در همه مراکز های لامپ فروشی وجود دارد و می توان تهیه کرد . این ریسه ها با داشتن لامپ های ال ای دی بسیار کوچک باعث درخشش مکان می شود علاوه بر مورد های دیگر در هتل و مراسم های مذهبی نیز استفاده می شود .

مرکز انواع ریسه شلنگی متری

فرآیند تولید ریسه شلنگی متری

فرآیند تولید ریسه شلنگی متری تولید ریسه شلنگی با استفاده از چیپ ها ال ای دی و با چسب روی برد برای درست کردن آن تشکیل می شود و محافظ پلاستیکی روی آن قرار می گیرد و بعد از اتصال به برق باعث روشنایی دو برابر  می شود .از انواع ریسه ها حتی برای نور مخفی گچ بری استفاده می شوا تا خانه هایی که سقف آن بلند است می توان از این ریسه استفاده کرد . این ریسه ها برای تولد بسیار مناسب است اگر بخواهید در باغ تولد بگیرید نیاز به بیشترین لامپ ها دارید و این خودش هزینه زیادی دارد و با استفاده از این ریسه بر روی درخت یا دور میز یا بر روی دیوار می توان آن را وصل کرد . زیرا عکس تولد و یا حتی جشن عروسی عکس های آن یادگاری می ماند و اگر نورپردازی خوب نباشد عکس نیز کیفیت ندارد و با استفاده از کمترین هزینه می توان این ریسه ها را استفاده کرده و محیط دلباز تری داشته باشید . ریسه ها علاوه بر تولد و جشن عروسی در هتل ها و منازل نیز کاربرد بالایی دارد و همه از آن استفاده می کنند . حتی می توانید با چاپ کردن عکس و با زدن ریسه دور آن به عکس هایتان جلوه بیشتری دهید و یک نوع تزئین شیک و ساده است . حتی برای اتاق کودک نیز برای جلوه بخشی بیشتر به عکس هایش ریسه مناسب است .

توزیع کنندگان ریسه شلنگی متری

توزیع کنندگان ریسه شلنگی متری توزیع ریسه شلنگی رادین الکترونیک و پاناسونیک و …. در تهران هستند که به هر صورت مشتری بخواهند به آن ها عرضه می کنند . این ریسه ها را در انواع بازار ها و الکترونیکی ها توزیع می کنند ؛هم به صورت تکی و هم به صورت عمده ای آن را پخش کرده زیرا این ریسه ها طرفداران زیادی دارد و حتی به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسد .این ریسه های متری در انواع 3 متری یا 5 متری و حتی بیشتر به فروش می رسد . این ریسه ها در انواع و اقسام رنگ ها طلایی ؛آبی ؛هفت رنگ و …. تولید می شود 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *